Gerro d'aigua freda a Laura Escanes i el seu programa ‘La Travessa’ de TV3
‘La Travessa’, el reality d'aventures presentat per Laura Escanes, no aconsegueix superar el 5,6% de share a TV3
Laura Escanes i el seu programa La Travessa no han estat gaire ben rebuts per l'audiència de TV3. El format és un reality d'aventures que s'emet a la cadena catalana els divendres a la nit des del passat 7 de juny.
Anteriorment, La Travessa havia estat emès a 3Cat, la plataforma de continguts digitals de la cadena catalana. Tot i això, després de la fi d'Eufòria, TV3 va decidir emetre el programa presentat per Laura Escanes. Malgrat que tot apunta que no ha sigut la millor idea.
La Travessa, programa presentat per Laura Escanes, no aconsegueix captivar l'audiència
La Travessa és un reality en què vuit parelles competeixen travessant els Pirineus durant 15 dies. Els concursants s'enfronten a desafiaments que posen a prova la seva resistència, les seves habilitats i el seu esperit de superació. El format del programa se centra en una travessia per terrenys naturals exigents, des de la Vall d'Aran fins al Cap de Creus.
Laura Escanes, després de presentar les campanades de Cap d'Any a TV3, va posar-se al capdavant de La Travessa. Tot i això, sembla que ni el format ni la influencer han acabat d'enganxar l'audiència. Malgrat que la primera temporada de La Travessa ha acumulat més d'1,5 milions de reproduccions a la plataforma 3Cat, a TV3 no acaba de trobar el seu lloc.
Tot i que només fa dues setmanes que està en antena, les dades són força reveladores. La setmana passada, durant la seva estrena, La Travessa no va aconseguir superar el 6,7% de quota de pantalla, atrapant només 103.000 espectadors. Unes dades que no disten gaire de l'emissió d'ahir, 14 de juny.
La segona entrega del programa presentat per Laura Escanes va obtenir un 5,6% de quota de pantalla i 84.000 espectadors. Tot i això, 358.000 espectadors van connectar en algun moment amb el format, segons recull Dos30'.
Unes dades que es queden molt lluny de les que aconsegueixen el Miki Núñez i la Marta Torné amb Eufòria, l'espai al qual ha agafat relleu La Travessa. Aquestes males dades d'audiència podrien ser degudes al fet que molts espectadors ja han seguit el format a través de 3Cat. I és que ja fa pràcticament un any que aquest es va estrenar a la plataforma de continguts digitals de TV3.
A 3Cat sí que el format va ser tot un èxit. De fet, Laura Escanes ha acabat de gravar recentment la segona temporada del reality. En aquest segon lliurament, el programa ha canviat les muntanyes pel litoral català en una travessia que s'estendrà des del Cap de Creus fins al Delta de l'Ebre, que cobreix més de 300 quilòmetres. Però quin serà el seu futur a TV3?
Més notícies: