Les queixes d'un soci del Barça pel tracte rebut a Montjuïc: 'és lamentable...'
Després d'uns quants mesos d'adaptació, alguns socis del Barça segueixen pagant les conseqüències de la mala gestió d'un club blaugrana que està molt preocupat per les dades d'assistència registrades a Montjuïc durant aquesta temporada
El Barça està patint molt a nivell competitiu, però encara ho està fent més a nivell institucional. En un any que estava marcat a tots els calendaris, el Barça no ha estat capaç de recuperar la il·lusió d'una afició que, de mica en mica, es va desenganxant. Les traves han estat diverses, però la principal ha estat, sense cap mena de dubte, el trasllat del primer equip a Montjuïc , on haurà de jugar alguns mesos més.
Lluny del Camp Nou , la plaça d'Espanya s'ha transformat, per uns mesos, al carrer Aristides Maillol. I, encara que es pugui edulcorar, la situació està afectant l'equip de Xavi Hernández, el club barcelonista i, per descomptat, els socis més fidels i de tota la vida. I és que, amb el trasllat al Lluís Companys , són molts els aficionats molestos amb un factor inèdit fins ara.
L'estrany misteri dels gots de plàstic a Montjuïc: el primer 'gran problema' al nou Camp Nou
"En 123 anys d'història del Barça no havia vist mai una cosa igual", reconeix un soci del club blaugrana. I és que, per primera vegada, el Barça sol·licita pagar gairebé tres euros extraordinaris per gaudir d'una beguda a l'estadi. Els motius? Aquesta temporada és obligatori que us ofereixin un got de plàstic reutilitzable, que se suma a l'abusiu preu de les begudes.
Un cop abonats aquests gairebé tres euros, el soci culer tenia dues opcions: tornar el got i recuperar els diners o bé quedar-s'ho. En cas d'escollir la primera opció, són diversos els socis que van veure com, després del partit, es formaven grans cues als accessos. Un factor que, sens dubte, no és gens pràctic, però que obliga el barcelonisme a fer una reflexió.
El més curiós del cas és que, en cas de demanar aigua, el club blaugrana oferia el famós got de plàstic acompanyat d'una ampolla. I sí, l'ampolla, en aquest cas, era de plàstic però en cap cas reutilitzable. Cal afegir que, en el cas dels refrescos, la situació era diferent, ja que el club omple el got directament amb un dispensador.
"Sembla clar que el club culer buscava un ingrés extraordinari amb la posada en marxa d'aquest sistema", apunta una sòcia consultada per aquest digital. Un mecanisme que el Barça va exterminar i que alguns espavilats van fer servir per guanyar uns diners 'extra' després dels partits en què el Barça jugava de local a Montjuïc. Amb l'adeu al Camp Nou, el soci també ha patit molts canvis, especialment aquells relacionats amb els seients al nou coliseu culer provisional al Lluís Companys.
Les queixes d'un soci del Barça pel tracte rebut a Montjuïc: 'és lamentable...'
Una part dels socis del Barça disposava, durant l'anterior etapa al Camp Nou , d'un seient fix per gaudir de tots els partits del Barça com a local. Amb el trasllat a Montjuïc, aquesta política s'ha perdut i, ara, el Barça determina el seient unes hores abans de cada matx.
"Els accessos a Montjuïc són molt incòmodes per als socis del Barça", explicaven fonts del club culer, que admeten haver fallat en la previsió i l'adaptació del nou feu culer. Més enllà de les conegudes restriccions al vehicle privat, fallen molts mecanismes per a desesperació dels aficionats. La compra i adjudicació de les entrades per als abonats també és molt lenta i les queixes a la junta directiva cada cop van a més, especialment en xarxes socials.
Aquestes últimes hores s'ha viralitzat a les xarxes socials la queixa d'un abonat del Barça que, tot i fallar molt poc, continua patint les conseqüències del trasllat. "Localitat d'un abonat al córner un diumenge a les 21h de la nit. Baixant des d'Igualada, havent fallat potser 1 o 2 partits en tota la temporada. Literalment última fila de la segona grada. Lamentable. Així donen poques ganes de tornar a venir", explicava aquest soci abonat.
I és que molts d'aquests socis abonats estan farts d'aquest nou mètode d'assignació de seients per als partits. "Ens van dir que es premiava l'assistència, però hem detectat que no hi té res a veure", apuntava una sòcia a aquest digital. Alguns socis consultats per 'e-Notícies' també denuncien que la validació dels seients arriba tard, fins al dia abans del partit", cosa que, de vegades, no permet planificar el viatge.
Més notícies: