Home amb expressió seriosa assenyalant al davant amb el logotip del Reial Madrid i la bandera de l’Aràbia Saudita de fons
FUTBOL

Fabrizio Romano informa a Xabi Alonso, adeu Reial Madrid: 'Aràbia Saudita adora...'

Fabrizio Romano explica l’últim rumor que ha arribat a les seves orelles: el Reial Madrid hi està implicat

Fabrizio Romano, periodista especialitzat en el mercat de fitxatges, continua informant dels rumors més destacats del món del futbol. Tot i que actualment no es poden fer traspassos, els clubs ja estan treballant i planificant què fer quan el mercat torni a obrir. En aquest sentit, l'italià acaba de compartir una informació que afecta directament el Real Madrid, però no de la manera esperada.

Tal com explica Fabrizio Romano, l'Aràbia Saudita té entre cella i cella fer-se amb els serveis d'un dels pesos pesants del Real Madrid. Una informació que ha sorprès dins del si madridista per l'inesperat de la notícia. En concret, el periodista assenyala que l'Aràbia Saudita adora Antonio Rüdiger.

Antonio Rüdiger en primer pla amb cara d'enuig davant d'una bandera d'Aràbia Saudita

L'Aràbia Saudita vol Antonio Rüdiger

Antonio Rüdiger afronta, llevat de sorpresa, la seva última temporada al Real Madrid. Florentino Pérez no té intenció de renovar el central per haver superat la trentena i aposta per continuar amb la renovació de la parcel·la defensiva iniciada aquest estiu. L'Aràbia Saudita podria pagar una bona quantitat per fer-se amb el central al gener i el Madrid podria treure'n profit.

Des de l'Aràbia consideren que ha arribat el moment de fitxar un altre jugador que ha passat pel Real Madrid. De fet, l'equip interessat en Antonio Rüdiger no és altre que l'Al-Nassr, on juga Cristiano Ronaldo. Seria un traspàs realment important per a una lliga en creixement com la saudita.

La renovació de la línia defensiva podria portar el Madrid a treure rèdit econòmic amb la venda d'Antonio Rüdiger el proper mes de gener. Les lesions del defensa li han passat factura i el seu rendiment no és el mateix que abans. El desgast acumulat, sumat a alguns errors importants, ha posat el defensor al centre de les crítiques dels aficionats blancs.

El Real Madrid ha de respondre

Antonio Rüdiger, intocable en temporades passades, ja no és vist com a indiscutible actualment. Als seus 32 anys, el central ha perdut part de la solidesa que el caracteritzava i el seu rendiment ha disminuït considerablement. Al Madrid ja hi ha veus que apunten que seria el moment idoni per escoltar ofertes, especialment si provenen de l'Aràbia Saudita.

Si finalment l'Al-Nassr acaba per oficialitzar una oferta milionària, podria acabar convencent tant el defensor com el club blanc. La temptació d'un últim gran contracte, abans d'acabar la seva carrera, pot acabar sent decisiva per a Antonio Rüdiger. Unes negociacions que s'espera que vagin avançant a mesura que ens anem acostant al mercat hivernal de gener.

➡️ Reial Madrid ➡️ Futbol

Més notícies: