Primer pla en blanc i negre d’un futbolista amb expressió seriosa al davant, mentre al fons s’observa un grup de jugadors abraçant-se amb uniformes blaugrana i el fons difuminat.
FUTBOL

El Barça plora la mort de Diogo Jota, primeres reaccions: 'Que injust...'

El Barça plora la mort del jove futbolista portuguès del Liverpool Diogo Jota, mort aquesta passada matinada

Diogo Jota, que va ser jugador del Liverpool, ha mort aquesta passada matinada a Zamora després de patir un greu accident de trànsit. Diogo Jota, que militava al Liverpool, era internacional amb la selecció de Portugal i feia pocs dies que s'acabava de casar amb la seva esposa, amb qui compartia 3 fills. El portuguès, de 28 anys, va patir un greu accident en una carretera de Zamora: el seu Lamborghini va patir un 'rebentó' en una roda, es va desviar de la calçada i es va incendiar.

El món del futbol i, també el Barça, està de dol per la trista notícia que acaba de sortir a la llum. Diogo Jota, extrem del Liverpool de tan sols 28 anys, ha mort en un dramàtic accident de trànsit a les carreteres espanyoles. La informació ha estat avançada pel 'Diari MARCA', que ha tingut accés a alguns detalls del succés.

Fotografia en blanc i negre d’un futbolista amb l’uniforme del Liverpool i un text que diu Diogo Jota 1996 - 2025

Com tot el món del futbol, el Barça també plora la mort de Diogo Jota, vigent campió de la Nations League amb Portugal. Diogo Jota ha mort juntament amb el seu germà André, que militava en un club de Segona Divisió portuguesa. El Barça, igual que molts clubs d'Europa, no ha trigat a fer-se ressò de la notícia i també ha traslladat el seu condol a amics i familiars de les víctimes.

El Barça plora la mort de Diogo Jota, primeres reaccions: 'Que injust...'

El FC Barcelona ha volgut reflectir "el seu més sincer condol per la mort del futbolista del Liverpool Diogo Jota, i el seu germà André", desitjant que "descansin en pau". L'accident de Diogo Jota va succeir, segons les primeres informacions, al quilòmetre 65 de l'A-52, quan el portuguès va patir un rebentó en una de les rodes del seu Lamborghini. Després d'aquest succés, el vehicle d'alta gamma hauria sortit de la carretera i hauria xocat contra una tanca, fet que hauria provocat l'incendi que seria crucial i definitiu.

A més del Barça, jugadors com Ferran Torres, Pedri, Gavi o Ronald Araújo s'han mostrat molt afectats a les xarxes socials. Els jugadors del Barça han aprofitat per compartir la seva força amb amics i familiars, molt tocats per la mort de Diogo Jota i del seu germà André, de només 26 anys.

Diogo Jota s'acabava de casar, el món del futbol plora la mort del crack del Liverpool

La notícia ha estat tremendament inesperada i les reaccions no s'han fet esperar. Les xarxes socials s'han omplert de missatges d'ànim per a la família del futbolista i per al club on jugava, el Liverpool.

A més, la seva mort arriba en el moment menys esperat. Diogo Jota havia contret matrimoni el passat 22 de juny. Així ho va compartir ell mateix a les seves xarxes socials oficials amb diverses fotos del moment.

➡️ FC Barcelona ➡️ Futbol

Més notícies: