Muntatge de foto del Portaventura World amb escut del FC Barcelona

FUTBOL

Acord tancat entre el FC Barcelona i PortAventura World: tots els detalls

L'acord entre les dues entitats tindria com a objectiu potenciar els voltants del Camp Nou

El FC Barcelona ha anunciat recentment un acord amb PortAventura Wolrd. Les dues entitats han creat vincles per reforçar la imatge internacional per aconseguir potenciar la construcció de l'Spotify Camp Nou. Aquesta col·laboració té com a principal objectiu “sumar sinergies i crear noves experiències vivencials”.

La unió de les dues entitats té com a objectiu estudiar i tractar de potenciar les vivències que pugui tenir l'usuari al voltant de l'Espai Barça. Amb això, volen intentar implementar experiències museístiques, comercials i d'oci en el qual serà als voltants de l'Spotify Camp Nou quan el FC Barcelona torni a l'estadi el novembre del 2024.

El FC Barcelona vol potenciar els voltants de l'Spotify Camp Nou unint-se amb PortAventura Wolrd

Des del comunicat que ha publicat el FC Barcelona apunten que formaran un grup de treball per intentar generar zones d'entreteniments específiques i també de la creació de parcs temàtics sota la marca del FC Barcelona. Amb això volen explotar les zones interiors de l'Spotify Camp Nou, tractant de generar l'atenció dels aficionats amb zones d'entreteniments, de restauració i de marxandatge. No només amb això, podrien arribar fins i tot a la construcció d'atraccions, restaurants, botigues, museus, espectacles i altres serveis associats per millorar l'experiència del soci.

Juli Guiu valora positivament la unió del FC Barcelona amb PortAventura Wolrd

Juli Guiu, vicepresident de l'Àrea de Màrqueting del FC Barcelona, valora de la següent manera el conveni: “Aquesta associació amb PortAventura World respon al projecte estratègic del FC Barcelona d'explorar noves maneres de generar recursos dins de la indústria de l'entreteniment. És a l'esperit d'aquesta Junta Directiva ser imaginatius perquè el FC Barcelona trobi fórmules per maximitzar el potencial de la marca a tot el món. Fer-ho, a més, amb un company de viatge de l'experiència i l'arrelament al territori com és PortAventura World és per a nosaltres una de les garanties més grans d'èxit”.

Certament, amb aquest conveni el FC Barcelona s'assegura que els voltants de l'Spotify Camp Nou seran ben aprofitats. PortAventura World és considerat com un dels millors parcs temàtics de tot Europa i compten amb prou veterania per afrontar aquest desafiament.