El canvi a les oficines del Banco Santander que ja s'està aplicant a tot Espanya
El Banco Santander ha implementat nous horaris d'atenció a cadascuna de les seves oficines i serveis
Des de fa poc més d'un mes, el Banco Santander ha implementat un nou horari a les oficines amb l'objectiu de brindar una millor atenció als clients. Aquesta mesura respon a la necessitat d'adaptar-se a les diferents èpoques de l'any i a les demandes canviants dels usuaris, assegurant un servei més eficient i accessible.
La iniciativa de modificar els horaris d'atenció no només vol millorar l'experiència del client, sinó també optimitzar la gestió interna del banc. El Banco Santander entén que la flexibilitat i l'adaptabilitat són essencials en l'entorn financer actual, on la competència i les expectatives dels usuaris són cada cop més grans. Amb aquest canvi, el banc espera reduir els temps d'espera i oferir un servei més personalitzat i atent a les necessitats de cada client.
Quins són els horaris de cada servei?
El nou horari del Banco Santander varia segons el tipus de servei i la ubicació de les oficines. En general, les sucursals han estès el seu horari d'atenció en dies feiners per permetre als clients fer les gestions fora de l'horari habitual de treball. A més, algunes oficines ofereixen serveis específics en horaris diferenciats, com atenció al client, gestions de crèdits i préstecs, i assessoria financera.
Horaris d'atenció a les oficines del Banco Santander
Horari general d'oficines:
Dilluns a divendres: 8:00 AM - 6:00 PM
Dissabtes: 9:00 AM – 2:00 PM
Atenció al client:
Dilluns a divendres: 8:00 AM - 5:00 PM
Dissabtes: 9:00 AM – 1:00 PM
Gestions de crèdits i préstecs:
Dilluns a divendres: 9:00 AM - 5:00 PM
Dissabtes: Només amb cita prèvia
Assessoria financera:
Dilluns a divendres: 10:00 AM – 4:00 PM
Dissabtes: Només amb cita prèvia
Caixes i operacions en finestreta:
Dilluns a divendres: 8:00 AM - 3:00 PM
Dissabtes: No disponible
Horari especial per a empreses i autònoms:
Dilluns a divendres: 9:00 AM - 6:00 PM
Dissabtes: No disponible
Aquests horaris poden variar segons la ubicació específica de la sucursal. Es recomana als clients verificar els horaris exactes de la vostra oficina més propera a través de la pàgina web del banc o contactant directament amb la sucursal.
Serveis addicionals i canals digitals
A més dels horaris d'atenció a les oficines, el Banco Santander ha reforçat els seus canals digitals per complementar l'atenció presencial. A través de la banca en línia i l'aplicació mòbil del banc, els clients poden fer una àmplia gamma d'operacions en qualsevol moment i des de qualsevol lloc. Aquest enfocament multicanal no només millora l'eficiència, sinó que també garanteix que els clients rebin suport continu fins i tot fora de l'horari d'oficina.
Més notícies: