Un home gran somriu mentre mira el telèfon davant d'una sucursal del Banco Santander amb un gràfic d'exclamació a la cantonada.
ECONOMIA

La gran notícia del Banco Santander que alegra milers d'espanyols: tothom l'aplaudeix

El Banc Santander ha llançat una iniciativa adreçada a millorar el benestar de les persones majors de 65 anys

Banco Santander ha llançat una iniciativa especial per atendre millor els clients majors de 65 anys. Sota el nom Programa Santander Seniors, el banc busca millorar el benestar i l'experiència d'aquest segment.

A través d'un apartat “Senior” al seu web i aplicacions, ofereix serveis adaptats a persones grans, amb la finalitat de fer la vida financera més còmoda i accessible per a elles.

El Banco Santander llança beneficis exclusius

Una de les novetats més destacades de Banco Santander és l'extensió de l'horari de caixa fins a les 14:00 h a totes les seves sucursals. Això facilita les gestions per a qui prefereix operar presencialment. A més, es permet avançar el salari o la pensió, de manera que els majors puguin disposar dels seus diners dies abans de la data habitual.

Home sorprès mirant el telèfon davant d'una sucursal del Banco Santander.

El Programa Santander Seniors inclou també atenció telefònica especialitzada per a majors de 65 anys, la qual cosa permet resoldre dubtes o fer gestions des de casa sense desplaçar-se. En alguns casos, el banc ofereix assistència a domicili, que pot incloure ajuda amb tràmits o fins i tot serveis puntuals com ajustos a la llar.

L'acollida ha estat positiva, ja que són molts els majors que agraeixen comptar amb facilitats i atenció propera. Experts econòmics valoren la iniciativa com un pas encertat de Banco Santander, que combina modernització amb sensibilitat social.

L'importància d'aquesta mesura de Banco Santander

Amb aquestes mesures, Banco Santander demostra un compromís real amb l'accessibilitat bancària. L'horari ampliat i els pagaments avançats suposen un suport real per a jubilats i pensionistes. L'atenció personalitzada des de casa ajuda a qui té mobilitat limitada o prefereix evitar desplaçaments.

Un grup de mans unides al centre amb un logotip vermell de Santander a la cantonada.

Aquestes accions no són aïllades: s'emmarquen en una tendència que ja segueixen altres entitats. Tanmateix, Banco Santander destaca per l'enfocament específic cap a aquest col·lectiu, integrant solucions pràctiques en la seva oferta habitual.

Per accedir-hi, cal ser client de Banco Santander i tenir 65 anys o més. Després, cal activar o consultar la secció “Senior” a la banca en línia o a l'App mòbil i gaudir de l'horari ampliat i sol·licitar pagaments avançats. També es podrà accedir a l'atenció telefònica especialitzada i, si escau, a serveis a domicili.

➡️ Economia

Més notícies: