Una parella gran somrient abraçant-se davant del mar amb el logotip de BBVA a la cantonada superior dreta.
ECONOMIA

Eufòria absoluta entre els clients de BBVA: això arriba per quedar-se, per fi

BBVA ho dona tot pels seus grans clients: aquestes potents millores faciliten la vida a milers d'espanyols

Milers de clients grans de BBVA estan vivint un moment d'eufòria absoluta. La raó principal és un gest directe de l'entitat: una novetat adaptada a les seves necessitats. Després d'anys de millores, BBVA ha fet un salt que per fi posa al centre els seus clients grans.

BBVA ha activat un mode senzill a l'app per a qui tingui almenys 65 anys, amb una moral clara. Aquest canvi és necessari, útil i ha vingut per quedar-se. En obrir l'aplicació, els clients veuen de seguida una pantalla depurada.

BBVA va més enllà: aconsegueix l'aplaudiment dels seus clients grans

El seu saldo, moviments, Bizum i transferències es mostren amb lletres un 20 % més grans, i tot és més intuïtiu. Però no acaba aquí: des d'aquesta mateixa pantalla poden demanar torn a l'oficina o contactar amb un gestor, sense embolics ni menús ocults.

Una parella de persones grans somriu davant d'una sucursal de BBVA, amb una imatge de bitllets de 500 euros a la cantonada superior dreta.

La millora va molt més enllà de l'app: a oficines i caixers, es reforça l'atenció preferent. Les persones de més de 65 anys gaudeixen de prioritat tant al telèfon com a l'hora de demanar cita i en el torn de caixa digital. A més, els caixers han estat adaptats amb alt contrast a la pantalla i assistència auditiva des del mòbil, pensant en qui pot tenir dificultats sensorials.

Aquestes millores han generat molta alegria i tranquil·litat

Després de l'anunci, els comentaris entre els usuaris han estat positius en la seva majoria i aquestes millores han generat molta alegria i tranquil·litat. Alguns diuen que ja no senten aquella barrera digital que els desconnectava del banc.

BBVA marca amb aquestes accions un compromís màxim amb els seus clients grans, no es tracta només d'una millora puntual, sinó d'una estratègia ferma. L'entitat ha contractat centenars de gestors especialitzats en atenció sènior.

Un home somrient amb camisa a quadres blaus i blancs assenyala amb el polze cap a una sucursal del banc BBVA.

A més, ofereix formació en alfabetització digital i seguretat, i manté un servei actiu per prevenir fraus. Això demostra que l'ajuda no és un gest aïllat, sinó una política sostenible.

BBVA no només millora la seva app mòbil

BBVA ha fet un gest real i efectiu. El més important és que milers de persones de 65 anys o més expressen que aquestes millores els permeten sentir-se segurs, inclosos i valorats. Ja no és només una millora digital, sinó una millora de la vida diària.

Aquest nou model és el viu reflex d'un compromís màxim amb aquest col·lectiu de clients. BBVA no només millora la seva app mòbil, impulsa un entorn més amable i accessible, amb ajuda real i constant. I, per fi, milers de clients grans gaudeixen d'una atenció bancària digna, propera i necessària.

➡️ Economia

Més notícies: