Imatge de fons d'una botiga Mercadona i una altra d'una treballadora de l'empresa a la secció de peixateria
CONSUM

La secció de Mercadona que causa autèntic furor a l'estranger: val molt la pena

Les últimes decisions de Mercadona sobre la seva peixateria han cridat l'atenció de mitjans de comunicació europeus

Mercadona ha captat l'atenció internacional amb el canvi recent de model a les peixateries. Aquest moviment ha estat analitzat per Intrafish, un mitjà especialitzat amb seus al Regne Unit, Singapur i Noruega.

Segons l'article d'Intrafish, Mercadona està renovant els seus departaments de productes de la mar per alinear-se amb els "nous hàbits" dels consumidors.

Així s'han transformat les peixateries de Mercadona

L'objectiu principal de Mercadona és adaptar els taulells de peix fresc al consumidor actual. Per això, la companyia ha començat a envasar peces de peix en petites safates de plàstic. Això proporciona als clients una opció senzilla per gaudir d'aquest producte, ja net i sense espines.

Aquest canvi marca una desviació del model tradicional de peixateria, on el peixater atenia personalment les peticions dels clients. Però això no significa que aquest lloc desaparegui de les botigues de la cadena.

Intrafish destaca que Mercadona no té plans de tancar els taulells de servei complet. Jessica Lluch Giménez, portaveu de Mercadona, va assegurar al mitjà que la cadena busca "adaptar la secció als nous hàbits dels clients". Ara bé, en cap moment no han pensat a eliminar el servei tradicional.

Aquest enfocament híbrid permet a Mercadona oferir tant la comoditat de productes preenvasats com el servei personalitzat que alguns clients encara prefereixen.

Peixateria de Mercadona

La comoditat del client és una prioritat per a Mercadona

Les fonts de Mercadona van explicar a Food Retail i Revista Info Retail que un dels objectius d'aquest nou model és reduir les cues a la secció de peixateria. A més, es vol facilitar la preparació del peix a casa, minimitzant el temps que els clients han de dedicar a aquesta tasca.

Aquest canvi fa que la peixateria s'assembli més al model actual de les seccions de carnisseria i xarcuteria de Mercadona. En totes dues, els productes ja estan preparats per emportar-se i consumir amb preparacions addicionals mínimes.

La renovació de les peixateries de Mercadona reflecteix una resposta àgil als hàbits canviants de consum. En oferir peix net i sense espines amb safates de plàstic, Mercadona facilita la vida dels seus clients. Això demostra la capacitat de la cadena per innovar i mantenir-se rellevant en un mercat en evolució constant.

Preus i ofertes actualitzats el dia 25/06/2024. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: