Una dona sorpresa davant d'una botiga Lidl.
CONSUM

Ningú esperava aquest error garrafal de Lidl per començar el dilluns: 'Havia de passar'

Lidl sorprèn amb una oferta que no ha deixat ningú indiferent pel descompte que s'explica en l'anunci

Lidl acaba de llançar un anunci televisiu en el qual promociona els seus productes High Protein amb una oferta especial. La cadena ha dissenyat una campanya amb la intenció d'atreure els consumidors interessats en aquest tipus de productes, però un petit error ha causat confusió entre els espectadors. El missatge transmès no va ser tan clar com s'esperava, la qual cosa ha generat comentaris i preguntes entre els usuaris.

L'error en l'anunci: confusió en l'oferta 3x2

En l'anunci, Lidl promocionava l'oferta 3x2, és a dir, emportar-se tres productes pagant únicament dos. No obstant això, en l'àudio de l'anunci es deia que si anaves a Lidl podies pagar tres productes i te n'emportaves dos. Aquesta diferència en la comunicació va portar molts a pensar que l'oferta era menys beneficiosa del que realment és.

Aquest tipus d'errors no són comuns en grans cadenes com Lidl, que solen ser molt curoses amb les seves campanyes publicitàries. No obstant això, aquest petit descuit ha tingut un gran impacte, ja que ha aconseguit captar ràpidament l'atenció dels consumidors. La campanya, que originalment tenia com a objectiu oferir un avantatge clar i senzill, va acabar generant malentesos.

Entrada d´un supermercat Lidl

Per resoldre aquest tipus de malentesos, és important que les empreses revisin detalladament els seus anuncis abans de llançar-los. I és que un petit error en la comunicació pot causar molt més enrenou del que s'imagina. En aquest cas, l'error de Lidl podria haver-se evitat amb una millor revisió del missatge.

La viralització de l'error a X: la reacció dels usuaris

L'incident no va passar desapercebut pels usuaris de les xarxes socials, que ràpidament van començar a compartir l'error. Va ser a través de X que l'usuari @casasola_89 va publicar el missatge assenyalant el problema en l'anunci. La seva publicació no va trigar a viralitzar-se, rebent centenars de reaccions d'altres usuaris que també van notar la confusió en l'oferta.

A través d'aquesta plataforma, el comentari de @casasola_89 es va multiplicar ràpidament, provocant que més persones compartissin la mateixa confusió. Les xarxes socials s'han convertit en un espai on les marques han de ser especialment curoses amb els detalls de les seves campanyes. En aquest cas, l'error de Lidl va ser ràpidament identificat i discutit en un entorn públic.

La viralització de l'error mostra com un petit descuit pot generar un gran ressò a les xarxes socials. Això també destaca la importància de la transparència i claredat en les campanyes publicitàries de les grans marques. Els usuaris no van dubtar a assenyalar l'error, la qual cosa va portar Lidl a respondre ràpidament a través dels seus canals oficials.

El fet que l'error fos tan comentat demostra el poder de les xarxes socials en l'actualitat. En elles, qualsevol inconvenient s'amplifica de manera instantània. Encara que Lidl ha explicat la situació, la viralització de l'error és un recordatori de la rapidesa amb què les marques han d'actuar per mantenir la confiança dels seus clients.

Preus i ofertes actualitzats el dia 17/02/2025. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: