CONSUM

Adeu cuinar: Aquest plat preparat de Mercadona és molt saborós i només val 2 euros

Mercadona continua traient opcions que tenen com a objectiu fer-nos la vida més fàcil quan no tenim temps

En un món on les presses i la falta de temps són freqüents, trobar solucions que combinin rapidesa, sabor i preu s'ha tornat essencial. Mercadona, sempre atenta a les necessitats dels seus clients, ha llançat una novetat que promet conquerir a molts: un plat llest per escalfar que reuneix tots aquests requisits.

Una proposta saborosa i pràctica

Mercadona ha incorporat a la seva oferta un nou plat preparat que destaca pel seu sabor i facilitat de preparació. Es tracta d'una safata de 280 grams de macarrons amb una cremosa salsa de formatge i trossos de bacon. Aquest producte, sota la marca Hacendado, es presenta com una opció ideal per a aquells que busquen un àpat ràpid i deliciós.

La preparació és senzilla: n'hi ha prou amb retirar el film que els cobreix i escalfar al microones durant 2 a 3 minuts a màxima potència. En pocs minuts, s'obté un plat calent i llest per gaudir. Aquest tipus de conveniència és especialment valorat en moments d'urgència o quan es desitja un àpat sense complicacions.

Envàs de macarrons amb formatge i bacó en una safata de cartró amb etiqueta groga.

El preu d'aquest producte és de 2,50 euros, cosa que el converteix en una opció assequible dins de la categoria de plats preparats. Aquesta relació qualitat-preu ha estat destacada en diversos mitjans, ressaltant la seva accessibilitat per al consumidor mitjà.

A més de la seva conveniència, el sabor és un altre dels punts forts d'aquest plat. La combinació de la pasta amb la salsa de formatge i el bacon ofereix una experiència gustativa reconfortant. Encara que no presenta una capa gratinada com en altres versions casolanes, la seva cremositat i el toc salat del bacon compensen aquesta absència.

Èxit a les xarxes socials: el fenomen dels mac & cheese

Des del seu llançament, aquest producte ha generat una gran expectació a les xarxes socials. Usuaris de plataformes com TikTok i Instagram han compartit les seves experiències provant aquest nou plat de Mercadona. El contingut generat pels usuaris ha contribuït significativament a la seva popularitat, convertint-lo en un tema de conversa entre els consumidors.

Influencers i creadors de contingut han destacat la combinació de sabor i conveniència que ofereix aquest producte. Alguns l'han descrit com una opció ideal per a moments de ressaca, gràcies al seu sabor reconfortant i satisfactori. Aquestes recomanacions han influït en la decisió de compra de molts seguidors, impulsant les vendes del producte.

Plat de pasta gratinada amb formatge en una safata blanca al costat d'una icona de cistella d'aliments.

Alguns usuaris han assenyalat que el sabor del sazonador de bacon cheese és intens. Això pot resultar inusual per a aquells que no estan acostumats a aquest tipus de sabors. No obstant això, aquesta particularitat també ha estat vista com un atractiu per a aquells que busquen sabors més marcats i diferents.

Aquest fenomen demostra com les xarxes socials poden influir en les tendències de consum i en la popularitat de productes. La interacció entre marques i consumidors en aquestes plataformes s'ha convertit en una eina clau per a l'èxit de nous llançaments.

Preus i ofertes actualitzats el dia 27/04/2025. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis

➡️ Consum

Més notícies: