Ni Mercadona, ni Lidl: el súper que creix com l'escuma obre una nova botiga a Espanya
Una cadena de supermercats desafia als gegants del sector amb noves obertures a diverses ciutats espanyoles
Quan pensem en supermercats, els noms de Mercadona i Lidl solen ser els primers que venen al cap. No obstant això, hi ha una cooperativa que està guanyant terreny ràpidament. Amb un model que posa èmfasi en la proximitat al client i l'oferta de productes frescos i locals, l'empresa està atraient l'atenció de més consumidors.
Eroski, amb una estratègia d'expansió ben definida, no sembla aturar-se. Recentment, la cadena va inaugurar una nova botiga a Sevilla, sumant un esglaó en la seva creixent xarxa de supermercats franquiciats a tot el país.
La nova botiga d'Eroski a Sevilla: productes frescos i locals
Eroski ha inaugurat un nou supermercat a l'Avinguda Bellavista de Sevilla, una ubicació estratègica per arribar a més clients a la ciutat. Aquest establiment, que porta l'ensenya Eroski/City, es troba en un espai de 300 metres quadrats dissenyat per oferir una experiència de compra excel·lent. La botiga se centra a oferir productes locals i de temporada, prioritzant aquells que provenen de la regió.
El supermercat ofereix una àmplia selecció de fruites i verdures locals, que destaquen per la seva frescor i qualitat. A més, compta amb una secció de productes ecològics, que s'han fet molt populars en els últims anys, i una zona de carnisseria amb atenció personalitzada al taulell. D'aquesta manera, busquen que els seus clients gaudeixin d'una experiència de compra més directa, amb la comoditat de rebre un tracte proper i especialitzat.
Un model de negoci en expansió
Eroski continua demostrant que el seu model de negoci és exitós. En els últims cinc anys, la cooperativa ha obert 307 nous supermercats i actualment compta amb 628 franquícies a tot el país. Aquest creixement ha estat especialment destacat en comunitats com Catalunya, el País Basc, Andalusia i Madrid, entre d'altres, cosa que reflecteix l'acceptació de la marca en diverses regions.
Un dels punts forts d'Eroski és el seu programa de fidelització, Eroski Club, que ofereix descomptes i promocions mensuals. Aquest programa ha aconseguit captar més de 43.700 socis a la província de Sevilla, cosa que demostra l'eficàcia de la cooperativa en fomentar la lleialtat dels seus clients.
En els últims anys, Eroski ha rebut diversos premis, com el guardó a la Millor Franquícia en la categoria de supermercats en els premis 'Comerç de l'Any 2024-2025'. També ha estat reconeguda amb el Premi a la ‘Franquícia amb Millor Trajectòria’ atorgat per l'Associació Espanyola de Franquiciadors (AEF). Aquests premis reflecteixen l'èxit de la companyia.
Gràcies al seu model de negoci centrat en la qualitat, l'atenció personalitzada i preus competitius, continua sent un competidor destacat dins del sector dels supermercats. La seva expansió contínua, sumada a la fidelització dels seus clients, li permet continuar guanyant terreny en un sector altament competitiu.
Més notícies: