Fotomuntatge amb una imatge d'un supermercat i un carro de fons i al capdavant dues rodones vermelles amb els logos de Lidl i Mercadona amb una creu
CONSUM

Ni Lidl, ni Mercadona: el supermercat que acaba de donar una gran notícia a Barcelona

Un supermercat posa l'ull a Barcelona i obre un local amb més de 1.000 metres quadrats de sala de vendes

La batalla pel consumidor de Barcelona s'està intensificant. En un sector cada cop més competitiu, els supermercats tradicionals es veuen obligats a reinventar-se per fer front a l'arribada de nous actors. I encara que són molts els negocis que decideixen apostar per Barcelona, les cadenes més conegudes continuen sent les grans protagonistes del mercat.

Una coneguda cadena de supermercats ha decidit apostar fort per Barcelona. I amb la Sagrada Família com a testimoni, un nou espai d'Aldi promet revolucionar l'experiència de compra. Però no es tracta de qualsevol obertura, aquesta ve carregada de xifres i un pla estratègic que no passa desapercebut.

Imatge de façana de supermercat Aldi des del pàrquing exterior

Aldi obre una nova botiga al cor de Barcelona

Aldi comença l'any amb força, estrenant una nova botiga al carrer Sardenya, 350, a pocs passos de l'emblemàtica Sagrada Família. El local compta amb 1.000 metres quadrats dedicats a la sala de vendes, on els clients podran trobar productes frescos, articles de marca pròpia i una àmplia oferta a preus competitius.

L'obertura també reforça l'ocupació a la zona, ja que la botiga disposarà d'una plantilla de 19 treballadors. Aquesta inauguració no és un moviment aïllat: entre octubre i desembre de 2024, Aldi ja havia sumat quatre nous establiments a Barcelona, consolidant la seva presència a la ciutat. No hi ha dubte de què aquesta cadena de supermercats alemanya vol apostar fort per la capital catalana.

Dona feliç assenyalant rètol d'Aldi

Aquesta és l'estratègia d'Aldi a Catalunya i Espanya

Catalunya s'ha convertit en una peça clau per a l'expansió d'Aldi. Amb més de 100 supermercats a la regió, la cadena reforça la seva aposta per aquest mercat tan competitiu. En l'àmbit nacional, ja compta amb més de 460 botigues repartides per tot el territori, cosa que demostra un creixement imparable.

A més, 2025 no s'atura aquí per a la companyia. Després d'aquesta obertura a Barcelona, ja està confirmada la inauguració d'un altre supermercat al barri Vara de Quart de València. Aquest pla d'expansió mostra la importància de la regió mediterrània per a la marca.

Logotip de la cadena Aldi a l'exterior d'un supermercat

Aldi, lluny de conformar-se de ser percebut com un simple supermercat de preus baixos, ha demostrat una ambició que va més enllà del cost. La cadena alemanya ha refinat la seva proposta i créixer sembla ser un dels punts principals de la seva estratègia. Per aquest motiu, Aldi està guanyant terreny en un mercat altament competitiu com l'espanyol.

L'expansió d'Aldi a Barcelona és un clar exemple d'aquesta nova etapa. La cadena ha obert establiments en ubicacions estratègiques, adaptant-se a les necessitats dels consumidors i oferint un assortiment de productes que va més enllà dels bàsics.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: