Muntatge fotogràfic entre una imatge de la planta de Casa Tarradellas i Josep Tarradellas, l'hereu de l'empresa
CONSUM

Josep, Anna i Núria, els 3 hereus de Casa Tarradellas i la seva relació amb Mercadona

Els hereus de la marca Casa Tarradellas i la seva aliança amb Mercadona: Creixement i sostenibilitat el 2024

Casa Tarradellas, qui no coneix la famosa marca que porta conquerint els nostres paladars des de fa tants anys? Amb les seves reconegudes pizzes i els deliciosos embotits. Aquesta empresa catalana és el segell de qualitat i de tradició.

La coneguda Casa Tarradellas ha experimentat un creixement al llarg de les dècades que porta la marca. Fundada el 1976 per Josep Tarradellas Arcarons i Anna Falgueras Masramo.

Tot i que el seu pare segueix al capdavant, els seus fills Josep, Anna i Núria Tarradellas Falgueras, s'han posat al càrrec al consell d'administració.

Muntatge de fotos d'un frame d'un anunci de Casa Tarradellas i al costat el logotip de la marca de l'empresa

Josep Tarradellas Falgueras

Ell és el fill gran de la família. Ha pujat al lloc de director general. En Josep sempre ha volgut seguir els passos del seu pare per a la preservació dels valors fonamentals de la marca. Qualitat, tradició i innovació.

La visió estratègica del fill gran ha permès que l'empresa s'adapti als canvis del mercat i a les noves demandes dels consumidors.

Al Josep no li ha agradat mai ser una figura pública i sempre ha evitat els mitjans tant sí com no. D'altra banda, ha desenvolupat la mateixa passió que el seu pare, la borsa i el golf. És per això que ha creat el seu centre d'operacions borsàries dins del complex de Casa Tarradellas a Gurb.

Anna Tarradellas Falgueras

S'encarrega de l'àrea de màrqueting de Casa Tarradellas. En els darrers anys, l'empresa ha reforçat aquesta àrea, sabent que actualment la imatge tant a la televisió com a les xarxes és imprescindible.

És llicenciada en Publicitat per la Universitat Autònoma de Barcelona i té un MBA per Esade. Es va unir a l'empresa familiar el 2004.

L'Anna està casada amb Pere Font Juanola, propietari de Congelats Font, un distribuïdor de congelats i productes gurmet.

Núria Tarradellas Falgueras

La Núria és molt gelosa de la seva intimitat i no en tenim gaire informació. Igual que els seus germans, està involucrada en la gestió i la direcció de l'empresa familiar.

Està casada amb un fill de Josep Ramisa Salada, un controvertit empresari del sector porcí. Fins a l'any 2016, la Núria va estar al capdavant de Cárnicas Toni Josep. 

La família Ramisa i els Tarradellas representen l'aristocàrnia, un terme que descriu els nous-rics de la comarca d'Osona que han amassat fortunes a la indústria del porc.

Relació amb Mercadona: pizzes Casa Tarradellas i Hacendado

L'aliança entre aquestes dues marques ha generat un creixement continu de totes dues. Casa Tarradellas és un dels principals proveïdors de Mercadona, ja que ofereix un producte amb qualitat-preu excepcional.

Els consumidors de la marca són fidels a ella per les seves innovacions i la qualitat dels productes. Casa Tarradellas ofereix a Mercadona productes tant de la seva pròpia marca com per a la marca blanca Hacendado.

El 2022 la marca va assolir els 1.161 milions d'euros i va obtenir un augment del 8,5% respecte a l'any anterior. Però per molt grans que semblin aquests números, l'any 2023 encara van incrementar-ne més. Aquest any passat, Casa Tarradellas va obtenir una facturació de 1.251 milions d'euros, cosa que representa un augment del 8,5% més respecte a l'any anterior.

Muntatge fotogràfic entre la fàbrica de Casa Tarradellas i dos dels seus productes

El futur de Casa Tarradellas

Amb una base molt sòlida i una visió de futur clara, Casa Tarradellas seguirà la seva trajectòria d'èxit i d'expansió molts anys més. La dedicació de la segona generació de la família és el motor perquè l'empresa segueixi funcionant i obtingui aquell aire fresc que tan bé us senti.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: