Un home sorprès davant d'un carret de compres amb imatges de dos supermercats en cercles.
CONSUM

Ni Lidl, ni Carrefour: el nou supermercat que obrirà de dilluns a diumenge a Espanya

Aquesta coneguda cadena arriba a un total de 470 establiments operatius a tot el país al tancament del 2024

Tenir un supermercat a prop, obert cada dia i amb servei a domicili, és un luxe. I aquest luxe ja ha arribat a Paterna, a la Comunitat Valenciana, amb l'obertura d'un nou establiment que promet sorprendre. Amb un horari ampli i flexible, serà l'opció perfecta per aquells que busquen comoditat i varietat a l’hora de fer les seves compres.

Aquesta obertura forma part de l’expansió de Charter, que continua creixent ràpidament per diverses regions d’Espanya. Amb l'objectiu de facilitar les compres, la cadena també ofereix la possibilitat de fer la compra des de casa amb servei a domicili.

Façana d´un supermercat Charter amb rètol d´obertura i promocions al´entrada.

Nova obertura i xifres clau

Charter, la franquícia que forma part del grup Consum, acaba d'inaugurar una botiga al carrer Ausiàs March, a Paterna. Aquest nou supermercat obre cada dia de la setmana, de 9.00 a 22.00 hores, perquè puguis fer la compra sense presses ni horaris que no s'ajustin a la teva rutina. A més, també ofereix servei de lliurament a domicili, cosa que afegeix un toc de comoditat.

L'establiment ofereix una àmplia varietat de productes de marques conegudes i de la mateixa marca Consum, amb distintes seccions que inclouen fruites, verdures, carns, xarcuteria, productes envasats, conserves i refrigerats. Aquesta obertura és una de les últimes de Charter el 2024, que tancarà l'any amb prop de 470 botigues a tot el país, a regions com Catalunya, Múrcia i Andalusia.

Una botiga de queviures amb prestatges plens de productes i un congelador al centre, envoltat de piles de caixes d'aliments.

La marca Charter i la seva expansió

Charter és una marca que ha anat guanyant terreny al sector de la distribució, especialment a la Comunitat Valenciana. El seu creixement ha estat notable, i la companyia té clar que el seu objectiu no és només obrir noves botigues, sinó oferir una experiència còmoda i accessible per a tothom. Amb la seva oferta de productes de qualitat i preus competitius, Charter busca posicionar-se com una opció atractiva davant de gegants com Lidl o Carrefour.

Gràcies a aquesta nova botiga a Paterna, Charter continua consolidant la presència a la Comunitat Valenciana i altres regions d'Espanya. Amb una oferta variada i horaris amplis, la marca es posiciona com una alternativa interessant per als que busquen comoditat i qualitat a l'hora de fer la compra.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: