Una dona somrient a un passadís de supermercat amb imatges dels logos de Lidl i Mercadona dins de cercles vermells i un signe d'interrogació.
CONSUM

Ni Mercadona, ni Lidl: el famós supermercat que està creixent a passos de gegant

La cadena alemanya Aldi inaugura més de 40 supermercats el 2024, reforçant la seva presència a tot Espanya

En un mercat molt competitiu, un gegant de la distribució s'està fent un forat amb obertures estratègiques i una expansió constant. Parlem d'Aldi, la cadena alemanya que, lluny de frenar, n'està accelerant el creixement per tot Espanya. Amb preus baixos i productes de marca pròpia, està conquerint més i més famílies espanyoles.

Aldi continua demostrant que té grans plans per al futur. L'empresa no només es conforma a conquerir els grans nuclis urbans, sinó que n'està expandint la presència a cada racó d'Espanya. Cada vegada més està arribant a poblacions més petites i àrees menys urbanitzades.

Imatge de façana de supermercat Aldi des del pàrquing exterior

Expansió per tot Espanya: de nord a sud

Aldi acaba d'obrir un nou supermercat a Burgos, concretament al carrer Severo Ochoa, 27. Aquest nou establiment, amb una superfície de 1.000 m², és el primer a la ciutat i ja forma part de la seva estratègia d'expansió a Castella i Lleó. Amb aquesta obertura, Aldi ja compta amb 12 supermercats en aquesta comunitat i prop de 200 treballadors.

Però no s'aturen aquí. L'empresa també ha obert nous punts de venda a altres ciutats del nord com Barakaldo (Biscaia), Ourense (Galícia) i Castro Urdiales (Cantàbria). També van inaugurar al març un centre de distribució a Miranda de Ebro, Burgos, per donar suport a totes aquestes obertures.

Aldi consolida la seva presència al mercat

En els darrers anys, Aldi ha reforçat la seva presència a Espanya amb un total de 468 supermercats i un milió de clients. Aquest 2024 ha estat clau per a la cadena de supermercats, amb més de 40 noves botigues obertes, i n'han ampliat la superfície en més de 35.000 m². A més, la companyia continua apostant per l'ocupació local, ja que ha creat milers de llocs de treball al país, sumant fins a 7.500 treballadors.

Dona amb una dessuadora verda en un supermercat mirant pensativa cap amunt davant de prestatges de productes congelats.

La clau de l'èxit d'Aldi rau en l'oferta dels seus productes de marca pròpia, molts d'ells d'origen nacional, això ha permès guanyar terreny davant de Mercadona o Lidl. Segons dades de l'empresa, ja hi ha 7,4 milions de clients que prefereixen els productes. I el pla és continuar creixent, consolidant la seva presència a ciutats clau i a comunitats com Catalunya, Andalusia i Madrid.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: