Ni Mercadona, ni Lidl: el famós supermercat que està creixent a passos de gegant
La cadena alemanya Aldi inaugura més de 40 supermercats el 2024, reforçant la seva presència a tot Espanya
En un mercat molt competitiu, un gegant de la distribució s'està fent un forat amb obertures estratègiques i una expansió constant. Parlem d'Aldi, la cadena alemanya que, lluny de frenar, n'està accelerant el creixement per tot Espanya. Amb preus baixos i productes de marca pròpia, està conquerint més i més famílies espanyoles.
Aldi continua demostrant que té grans plans per al futur. L'empresa no només es conforma a conquerir els grans nuclis urbans, sinó que n'està expandint la presència a cada racó d'Espanya. Cada vegada més està arribant a poblacions més petites i àrees menys urbanitzades.
Expansió per tot Espanya: de nord a sud
Aldi acaba d'obrir un nou supermercat a Burgos, concretament al carrer Severo Ochoa, 27. Aquest nou establiment, amb una superfície de 1.000 m², és el primer a la ciutat i ja forma part de la seva estratègia d'expansió a Castella i Lleó. Amb aquesta obertura, Aldi ja compta amb 12 supermercats en aquesta comunitat i prop de 200 treballadors.
Però no s'aturen aquí. L'empresa també ha obert nous punts de venda a altres ciutats del nord com Barakaldo (Biscaia), Ourense (Galícia) i Castro Urdiales (Cantàbria). També van inaugurar al març un centre de distribució a Miranda de Ebro, Burgos, per donar suport a totes aquestes obertures.
Aldi consolida la seva presència al mercat
En els darrers anys, Aldi ha reforçat la seva presència a Espanya amb un total de 468 supermercats i un milió de clients. Aquest 2024 ha estat clau per a la cadena de supermercats, amb més de 40 noves botigues obertes, i n'han ampliat la superfície en més de 35.000 m². A més, la companyia continua apostant per l'ocupació local, ja que ha creat milers de llocs de treball al país, sumant fins a 7.500 treballadors.
La clau de l'èxit d'Aldi rau en l'oferta dels seus productes de marca pròpia, molts d'ells d'origen nacional, això ha permès guanyar terreny davant de Mercadona o Lidl. Segons dades de l'empresa, ja hi ha 7,4 milions de clients que prefereixen els productes. I el pla és continuar creixent, consolidant la seva presència a ciutats clau i a comunitats com Catalunya, Andalusia i Madrid.
Més notícies: