Fotomuntatge amb un fons d'un supermercat Bonpreu i al capdavant una dona enfadada
CONSUM

La desagradable sorpresa d'una clienta amb una síndria comprada a Bonpreu

Polèmica a Bonpreu per la queixa d'una clienta que acabava de comprar una síndria comprada a la cadena catalana

L'estiu és l'època perfecta per gaudir de fruites fresques i dolces, i una de les més consumides aquesta temporada és la síndria. Amb el sabor dolç i refrescant és la millor opció per combatre la calor i mantenir-nos hidratats contra les altes temperatures.

Ara bé, no sempre tenim el que esperem. De vegades aquesta fruita pot no ser tan dolça com ens hem imaginat. Això és el que l'ha passat a un client de Bonpreu.

Una queixa viral a les xarxes socials

La usuària de la xarxa social X, @Laiaonis, va compartir la seva experiència amb una síndria comprada a Bonpreu: "Ahir em vaig menjar la pitjor síndria de la meva vida comprada a @bonpreuesclat #PapinoVermell".

La queixa fa referència a la manca de sabor de la síndria i la compara amb l'insípid sabor que té un cogombre. El tuit ràpidament es va omplir de comentaris empatitzant amb la situació i fent humor sobre ella.

Imatge de fons de diverses síndries senceres i una altra imatge d'un meló d'alger tallat

Reaccions dels usuaris

Entre els comentaris hi trobem un usuari que va assenyalar: “Els melons i les síndries són com la vida mateixa. Fins que no s'acaba el dia no saps si serà bo o dolent”.

Un dels usuaris va suggerir: “Si els hi dius, segur que t'hi estaran!”. Finalment la clienta va afegir: “Estava massa bé de preu. Hauria d'haver sospitat”. 

La resposta de Bonpreu

El supermercat va respondre ràpidament: “Bon dia, ens pots especificar l'establiment i facilitar-nos el tiquet de compra i la numeració de la targeta de client per missatge privat? Gràcies!”.

Aquesta resposta ens assenyala la disposició de Bonpreu per abordar les queixes dels clients i resoldre els problemes relacionats amb els seus productes ràpidament.

Bonpreu i la importància dels productes frescos

Aquesta queixa mitjançant xarxes socials ha provocat que Bonpreu torni a col·locar-se al centre de les polèmiques, jutjant la frescor dels seus productes.

La qualitat de les fruites i verdures és crucial per a la satisfacció del client i els supermercats deuen assegurar-se que tots els seus productes passin un control de qualitat.

Fotomuntatge amb una imatge de fons de fruites a prestatges d'un supermercat, el logo de Bonpreu i una mà amb el símbol de l'euro al capdavant

En aquest cas, és una mica complicat saber si una fruita tindrà un sabor intens o per contra, serà insípida. Bonpreu ha de centrar el focus d'atenció en les queixes i estar més al corrent d'aquests problemes.

Encara que és una època ideal per gaudir de fruites fresques com la síndria, no sempre obtindrem el que esperem. L'experiència d'aquesta usuària ens reflecteix la importància de tenir productes frescos als supermercats.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: