Una clienta de Bonpreu s'enfada en veure el preu de l'oli d'oliva: ‘Ens prenen el pèl’
Una clienta del supermercat Bonpreu s'enrabia després de veure el preu de l'oli d'oliva a la seva pàgina web
Últimament, el supermercat Bonpreu ha estat constantment envoltat de polèmiques que han generat un cert descontentament entre els seus clients.
Les xarxes socials, especialment Twitter, han esdevingut un camp de batalla on els consumidors expressen les seves queixes i preocupacions. Un lloc on posen els serveis i els productes oferts per aquesta cadena en el punt de mira. La manca de transparència en els preus i la gestió de certs productes ha estat un dels principals punts de fricció.
El tweet de la discòrdia
L'últim capítol en aquesta sèrie de controvèrsies va començar amb un tweet d'una usuària anomenada @Mireia_79. En el seu missatge, ella denunciava que suposadament a partir de l'1 de juliol, l'IVA de l'oli d'oliva havia de ser del 0%.
Per tant, el preu del producte hauria de baixar per reflectir aquesta eliminació de l'impost. Segons les captures de pantalla que va adjuntar, el preu de l'oli d'oliva verge extra a la web de Bonpreu es mantenia exactament a 9,65 € tant el 21 de juny com l'1 de juliol.
El tweet de la Mireia deia: “El 21 de juny passat s'anunciava que a partir de l'1 de juliol l'IVA de l'oli d'oliva seria del 0%, per tant, el preu hauria d'haver baixat avui, oi senyors de @bonpreuesclat? Ens prenen el pèl a tot arreu!”
La resposta de Bonpreu
La reacció de Bonpreu no es va fer esperar: “Bon dia! Us informem que hem detectat que hi ha hagut un problema en l'actualització del preu d'aquesta referència d'oli que esmenteu. Els nostres equips ja hi estan treballant, i a partir de demà podràs visualitzar-ho correctament”.
La situació amb l'oli d'oliva només és un dels molts problemes que els consumidors han assenyalat. Aquest incident posa de manifest una vegada més la importància de la transparència i la comunicació efectiva entre les empreses i els clients.
Bonpreu enfronta ara el desafiament de restaurar la confiança i demostrar que es prenen seriosament les preocupacions dels seus consumidors. Les controvèrsies recents que envolten Bonpreu subratllen la necessitat d'una gestió més curosa i transparent en les seves operacions.
La queixa d'aquesta clienta ha servit com a recordatori que els consumidors estan atents i no dubten a alçar la veu. Bonpreu ha d'aprendre d'aquests incidents i treballar activament per millorar la relació amb els seus clients.
Més notícies: