Supermercat Bonpreu, noia enfadada i cercle vermell amb fotografia borrosa
CONSUM

Un client de Bonpreu s'enfada pel que ha vist en un supermercat: ‘La gran estafa’

La gestió de productes alimentaris d'un Bonpreu Esclat de Sitges genera preocupació entre els consumidors

Bonpreu, la famosa cadena de supermercats catalana, s'ha tornat a veure en una polèmica a les xarxes socials. Un usuari de la plataforma X ha esclatat contra la marca per una oferta que hi havia al seu supermercat.

Es tracta d'un producte congelat que no ha acabat d'agradar al consumidor per un clar motiu. Una pràctica que ell mateix ha batejat com: “La gran estafa”.

Bonpreu, de nou en el punt de mira

L'usuari de la xarxa social va fer una publicació al seu compte divendres passat, acompanyada de dues fotografies que mostraven una oferta del supermercat Bonpreu a Sitges.

L'oferta era d'uns medallons de lluç de la marca Findus, el preu original de la qual és 3,24 euros i la segona unitat s'oferia al 70% de descompte.

Tot i que sembla una bona oferta, el client es va adonar d'una cosa: “#ÚLTIMAHORA L'Oferta del #Bonpreu #BonpreuEsclat @bonpreuesclat de #SITGES EL GRAN TIM!! Fixeu-vos en la data”.

Si revisem les imatges que adjunta, apreciem que l'envàs del producte indica que la data de caducitat és d'abril del 2024, és a dir, porta caducat uns quants mesos.

La importància dels controls de qualitat

Aquesta queixa posa de manifest la importància crucial dels controls de qualitat que han de tenir els supermercats, en aquest cas Bonpreu. La venda de productes caducats és un risc per a la salut, a més a més, és un incompliment de les normatives de seguretat alimentària per part del supermercat.

Bonpreu ha d'implementar rigorosos sistemes de revisió i rotació d'inventari a la seva cadena, per assegurar que tots els productes disponibles estiguin frescos i amb una data de seguretat vigent.

A més, això afecta la confiança dels clients amb la marca. Quan una persona compra al supermercat, espera trobar qualitat en els seus productes. Això pot afectar la reputació de Bonpreu i la fidelitat dels seus clients.

Imatge d'un supermercat de la firma Bonpreu on podeu veure l'espai des de l'exterior

Reaccions i expectatives

Sorprenentment, Bonpreu encara no s'ha pronunciat sobre aquest succés a les xarxes socials. Una cosa estranya si tenim en compte que la cadena acostuma a actuar ràpidament davant d'aquestes queixes.

El consumidor estarà esperant una resposta i una solució ràpida davant de la seva compra. És imprescindible que Bonpreu prengui mesures immediates per evitar futurs incidents similars i demostrar que té un compromís amb la qualitat i la satisfacció del client.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: