Un client de Bonpreu esclata després de veure un gran engany en un producte: 'On són'
Una nova polèmica posa en el focus al supermercat català i el seu "compromís" amb la satisfacció del client
A vegades, les petites compres diàries ens sorprenen de formes inesperades. Una recent polèmica ha fet que molts es preguntin si tot és tan transparent com sembla a les prestatgeries dels supermercats. I és que, el que semblava un simple detall, va acabar deslligant una onada de comentaris a les xarxes socials.
Bonpreu està en el centre de la polèmica arran de la queixa d'un client sobre un producte que no compleix el que promet. L'incident ha generat un debat a les xarxes socials sobre la qualitat i transparència d'alguns productes de la cadena.
Menys neules de les promeses
Es tracta de les 'Neules' de la marca Bonpreu, un clàssic nadalenc que es ven en paquets d'entre 20 i 25 unitats per 1,30 €. Tanmateix, un client va denunciar a Twitter que el seu paquet només contenia 18 neules: "On és la resta?". En revisar la pàgina web de Bonpreu, podem comprovar que el paquet hauria de contenir la quantitat indicada (20-25).
Això posa en evidència un possible error en el control de qualitat, el que alguns han qualificat com a enganyós. No és estrany trobar queixes similars amb aliments envasats, però aquest cas ha cridat l'atenció perquè el client va sentir que havia estat "enganyat".
Bonpreu no va trigar a respondre al missatge de l'usuari, demanant-li el número de lot del producte per investigar el que havia passat. Una resposta ràpida que mostra el seu suposat interès en arreglar el problema. Però no han estat pocs els que han lamentat que s'haurien de prendre mesures més contundents perquè no torni a succeir.
Les polèmiques esquitxen moltes vegades a Bonpreu
Aquesta polèmica posa sobre la taula una cosa important: la confiança del client. Bonpreu és una cadena ben valorada per molts consumidors a Catalunya, pels seus productes de marca pròpia i el seu enfocament en aliments de Km0. Tanmateix, episodis com aquest poden afectar aquesta reputació.
Podria Bonpreu ser més clar en l'etiquetatge o millorar els controls de qualitat? És un bon moment perquè la cadena reflexioni. Els clients valoren la transparència, especialment en articles de consum quotidià, i confiar que el que compren compleix amb el promès és clau.
Per ara, la cadena de supermercats sembla estar prenent cartes en l'assumpte, però queda per veure com gestionen aquesta situació a llarg termini. Hi haurà canvis en el futur? És una cosa que molts consumidors esperen per recuperar la confiança.
Més notícies: