Un home gran amb expressió seriosa i camisa de ratlles davant d'una botiga Bonpreu.
CONSUM

Un client de Bonpreu, molt enfadat pel que passa amb els seus productes: 'No sap a…'

Els controls de qualitat als supermercats són fonamentals per mantenir la frescor dels seus productes

A l'era de les xarxes socials, les opinions dels clients poden ser vistes per tothom a l'instant. Només cal un comentari per deslligar un debat, i les empreses han d'estar preparades per rebre tant elogis com crítiques. Bonpreu ha viscut una d'aquestes situacions, quan un client va expressar en públic el descontentament sobre la qualitat de certs aliments frescos.

La cadena de supermercats ha publicat un missatge a la xarxa social X, en què destacava la seva posició a les llistes de l'OCU per la qualitat del seu peix. Tot i això, la declaració optimista va ser ràpidament qüestionada per un client. Què va provocar aquesta reacció?

Imatge d'un carro de la compra carregat amb menjar

La queixa del client sobre els seus productes

En la seva publicació, Bonpreu afirmava: “Segons l'OCU, estem a les primeres posicions com els millors supermercats per comprar peix fresc. Continuem treballant per oferir als nostres clients els millors productes frescos i amb la millor qualitat!”. Aquest missatge va ser suficient perquè un client intervingués, aplaudint la qualitat del peix, encara que amb reserves, i assenyalant-ne la decepció sobre la fruita i la verdura de la cadena.

“El peix força bé, depèn del dia”, va comentar, referint-se a una experiència variable amb aquest producte. Però el descontentament va venir quan va esmentar les fruites i verdures, qualificant-les del “pitjor” de Bonpreu.

Segons ell, aquests aliments “no valen res”, afirmant que en general estan verds o que “no saben a res”. Tot i aquesta crítica, el client va assegurar que segueix visitant Bonpreu tres vegades per setmana, encara que pràcticament ja no compra fruites i verdures.

Bonpreu respon i investiga el problema

Bonpreu va respondre directament al client, demanant detalls sobre quin era l'establiment específic que freqüentava. La seva intenció era clara: investigar la situació i, possiblement, revisar la condició dels productes frescos a aquesta botiga en particular. Aquesta resposta pot reflectir la intenció de l'empresa de millorar la seva oferta i mantenir la confiança dels seus consumidors habituals.

Aquestes situacions posen en relleu la importància de les xarxes per apropar les empreses i els seus clients, i alhora la necessitat de mantenir els estàndards de qualitat. Per Bonpreu, aquest comentari potser representa una oportunitat per assegurar-se que tots els seus productes frescos compleixin les expectatives.

➡️ Supermercats ➡️ Consum

Més notícies: