Muntatge fotogràfic entre un establiment de Bonpreu i una persona enfadada
CONSUM

Un client esclata contra Bonpreu pel que ha trobat en un producte: 'Vergonya'

La nefasta experiència d'un client que revela la importància de mantenir alts estàndards als productes

Les queixes de clients a les xarxes socials són el pa de cada dia i aquesta vegada, un usuari s'ha llançat contra la cadena Bonpreu. Les xarxes permeten als consumidors expressar les seves experiències i això ha canviat el joc. Quan alguna cosa no va bé, el ressò a internet pot ser immens i les reaccions no es fan esperar.

La història d'avui prové d'un client frustrat i la seva experiència amb un aliment en aparença gurmet. No és la primera vegada que una marca es veu envoltada de polèmica per problemes de qualitat. I segurament tampoc no serà la darrera.

Exterior d´un supermercat Bonpreu amb la porta oberta

Una foto que parla per si sola

L'incident va començar amb una foto i unes paraules d'aquest client, que havia comprat unes patates fregides gurmet de la marca Bonpreu i es va trobar amb una sorpresa desagradable. En obrir la bossa, va descobrir que totes les patates estaven enganxades. Una massa endurida i gens desitjable en lloc de les patates cruixents que esperava.

Indignat el client, va decidir compartir la publicació a la xarxa social X (abans Twitter). Va acompanyar la imatge amb un missatge senzill però contundent: “L'aperitiu de dissabte, arruïnat”. La publicació destaca la importància de mantenir controls de qualitat rigorosos per evitar aquest tipus de sorpreses.

La resposta de Bonpreu i la importància dels controls

La cadena no va deixar passar el reclam, des del compte oficial de Bonpreu, van respondre ràpidament. “Agrairíem que ens contactessis per missatge privat per ampliar-nos els detalls i perquè ens puguis indicar la numeració de la teva targeta client.”, van dir, tractant de contenir la situació.

Dos treballadors de BonpreuEsclat parlant entre si amb rostre molt somrient i uniformats

Per a les marques, la condició dels aliments és clau, especialment els que es venen com a gurmet. Els clients esperen que aquests articles estiguin perfectes, i quan no és així, la decepció és més gran. La rapidesa en la resposta és important, però també ho és revisar els controls de qualitat.

Incidents com aquest de les patates fregides mostren que, avui dia, els errors es poden fer virals en un instant. En una època on la imatge ho és tot, les empreses han de cuidar cada detall i mantenir la satisfacció del client com a prioritat.

➡️ Consum

Més notícies: