Un home amb expressió de sorpresa i assenyalant cap amunt, amb un supermercat Bonpreu de fons i una icona d?advertència al costat d?un telèfon mòbil.
CONSUM

L'avís urgent de Bonpreu a tots els seus clients: fes això al més aviat possible

El supermercat ha informat els clients d'un canvi en la seva política interna, que podria afectar més d'un

Bonpreu ha emès aquest dimarts un avís als seus clients que podria perjudicar a tots ells que no estiguin atents a les novetats. Aquesta vegada no es tracta d'una cosa comercial o de promoció de vendes. Si no d'una campanya de seguretat dirigida a preservar la intimitat de tots els seus compradors.

A través d'un missatge, des de Bonpreu han assegurat que treballen per millorar "constantment les polítiques internes". Per aquest motiu, cal que tots els clients que tinguin compte d'accés en línia al supermercat canviïn com més aviat millor la contrasenya.

Bonpreu ha assenyalat els canvis que cal fer per a protegir-nos

El canvi de contrasenya serveix per a tots els serveis de Bonpreu i Esclat. És a dir, per a la pàgina web i per a l'aplicació del mateix supermercat català. Així mateix, caldrà modificar la de compra en línia, la de l'àrea d'energia i la de mobilitat.

Fotomuntatge amb una imatge de fons de fruites a prestatges d'un supermercat, el logo de Bonpreu i una mà amb el símbol de l'euro al capdavant

Tot això pot suposar un maldecap per als clients, ja que la majoria tenen la contrasenya guardada. Per això, quan entren a l'aplicació o a la web s'introdueix directament sense necessitat de pensar quina numeració es va posar.

Per tal de pal·liar les molèsties ocasionades, tots els compradors que accedeixin a l'aplicació de Bonpreu tindran un descompte de tres euros. Una boníssima notícia, sobretot si es té en compte que només es podrà aplicar a compres superiors a 50 euros. De manera que si has de fer una compra gran a qualsevol dels seus supermercats, ara és el moment.

L'avís de Bonpreu per protegir la vostra seguretat

El canvi de contrasenya no és un acte sense més ni més. Deu fer-se amb consciència i amb la convicció que sigui una difícil de desxifrar per a tots aquells que es dediquen a boicotejar-les. En aquest sentit, des de Bonpreu avisen que “és molt important” disposar de contrasenyes segures.

Tot això té una finalitat ben clara: protegir la teva informació personal. Així doncs, quan ja hàgiu pensat quina nova contrasenya voleu posar, feu-ho amb la garantia que es tracta d'una segura.

Imatge de l´exterior d´un supermercat de Bonpreu

Més enllà d'aquest avís, Bonpreu també podria aprofitar per revisar algunes de les queixes més recents dels compradors. Un d'ells ha denunciat a través de les xarxes socials problemes en comprar una síndria. Tot un exemple de com molestar i provocar l'enuig d'un client que ha dipositat la seva confiança en una de les botigues.

Tot i això, el servei d'atenció al client de Bonpreu sempre està atent i respon ràpidament davant de qualsevol queixa. No se sap com es resolen la majoria de problemes, però com a mínim mostren interès a solucionar-los.

➡️ Consum

Més notícies: