Un home amb expressió d'enuig davant d'un supermercat Bonpreu amb una síndria flotant a la cantonada superior dreta.
CONSUM

Un client de Bonpreu, molt enfadat després de comprar una síndria: ‘Ens enganyen’

El comprador va adquirir una síndria amb unes condicions, però en obrir-la va descobrir que hi havia hagut un error

Menjar fruita de la nevera acabada de comprar i fresqueta és un dels majors i millors plaers de l'estiu. Bonpreu sap ben bé què oferir als seus clients perquè puguin gaudir al màxim de menjar saludable. Té una secció de fruiteria àmplia i amb productes de proximitat que delecta els més exigents.

Però a partir d'ara hauran de tenir més cura amb l'etiquetatge d'aliments com la síndria. Un error en un ha provocat l'enuig d'un comprador que no ha dubtat a penjar una foto a les xarxes socials. Més que un error podria dir-se que és una badada que fastiguejarà les postres o el berenar de més d'algun.

Bonpreu i la seva distracció amb les síndries

Hi ha dos tipus de síndries, les que tenen llavors o no. La decisió de comprar una o altra es basa principalment en la comoditat a l'hora de menjar-se-la. Per això, si algú aposta per la qual no té llavors és perquè no suporta trobar-se aquestes petites ensopegades a cada mos.

Imatge d´una fruiteria amb una àmplia varietat de fruites i verdures fresques organitzades en prestatges, amb preus visibles sobre cada secció.

Bonpreu en té de les dues. Ara bé, a l'etiqueta d'una que suposadament era sense llavors, un client se les ha trobat. "La gent de Bonpreu ens enganya", ha escrit al seu perfil de X.

Així mateix, ha penjat una fotografia en què es pot veure com no concorda l'etiqueta amb la síndria. Una gran llavor negra i algunes de més blanques i petites delaten que hi ha hagut un error. És clar que es tracta d'una relliscada que no provocarà cap risc per a la salut, però sí una molèstia que es podria haver estalviat.

La resposta de Bonpreu

Com ja és habitual, des de l'àrea d'atenció al client de Bonpreu estan atents a qualsevol queixa. Per tant, responen de pressa i amb solucions als múltiples missatges que reben a les xarxes socials. En aquesta ocasió, demanen saber a quin establiment ha passat aquest problema amb la síndria.

Així, amb la informació a la mà, des de Bonpreu podran posar remei a un mal menor que ha generat una mala propaganda per a la marca. El mateix ha passat fa pocs dies amb la qualitat d'unes cireres que, segons la perjudicada, "no sabien a res".

Un problema que el supermercat català haurà de revisar si vol mantenir la seva fidel clientela. Una filosofia de compra i de producte que de vegades trontolla per badades o productes que no van d'acord amb el missatge. Sens dubte, els més adeptes a Bonpreu continuaran comprant, encara que amb lupa per aconseguir el millor producte.

➡️ Consum

Més notícies: