Una dona amb expressió de sorpresa sosté les ulleres davant d'un fons d'un parc colorit i arquitectònicament distintiu.
ACTUALITAT

El Park Güell anuncia un gran canvi a ple estiu i no agradarà a tothom

Aquesta és la nova mesura digital que ha implementat el Park Güell per incentivar la venda de les entrades

El Park Güell, una de les icones més reconegudes de Barcelona, està implementant un canvi en la manera com els visitants poden accedir a aquest parc d'Antoni Gaudí.

A partir de l'1 de juliol, totes les entrades al Park Güell seran venudes exclusivament en línia. Aquesta mesura forma part de l'esforç continu de l'Ajuntament per millorar l'experiència de les persones que ho visiten, gestionar el flux de turistes i afavorir la convivència amb els residents locals.

Una mesura per promoure visites programades i un accés esglaonat

La transició a la venda exclusivament en línia té com a objectiu principal facilitar la planificació de les visites, permetent als visitants reservar la seva entrada amb antelació i evitar així desplaçaments innecessaris.

Aquesta iniciativa forma part del Pla de Gestió dels Espais de Gran Afluència (EGA), introduït recentment per l'Ajuntament de Barcelona, per gestionar les àrees turístiques més concorregudes de la ciutat.

foto de Barcelona des del parc güell

Des de l'any 2020, han reduït l'aforament anual màxim del Park Güell, passant d'una estimació inicial de 9 milions de visitants als 4,5 milions actuals. A més, s'ha implementat la gestió d'entrades per fraccions horàries, cosa que permet un control precís del flux de persones i assegura una experiència més còmoda per als que el visiten.

Promoció de la venda anticipada i col·laboracions estratègiques

En els darrers anys, el Park Güell ha promogut la venda anticipada d'entrades en línia, arribant al 2024 amb un 85% de totes les entrades venudes d'aquesta manera.

S'han establert col·laboracions amb entitats com TMB, Turisme de Barcelona i el Gremi d'Hotels de Barcelona, que informen els visitants sobre la disponibilitat d'entrades.

Una colorida escultura d'un llangardaix feta amb mosaics en un parc, amb columnes i vegetació al fons.

Per donar a conèixer aquesta nova mesura han llançat una campanya informativa visible a punts estratègics de Barcelona. Aquest esforç busca educar als visitants sobre la importància de planificar la seva visita amb antelació i adaptar-se al nou sistema de reserves en línia.

La transició a la venda exclusivament en línia d'entrades al Park Güell marca un pas significatiu cap a una gestió més eficient i sostenible d'una de les destinacions més emblemàtiques de Barcelona. D'aquesta manera s'assegura una experiència més satisfactòria tant pels turistes com pels residents locals.

➡️ Actualitat

Més notícies: