Una noia amb brackets somriu àmpliament davant d'un fons urbà, amb un emoji de riure a la cantonada superior dreta.
ACTUALITAT

L'error d'una empresa amb el nom d'aquesta coneguda ciutat de Catalunya: 'No està...'

L'anècdota que ens recorda que els errors es poden convertir en el millor màrqueting viral per a una marca

Sovint les empreses es troben en situacions inesperades que provoquen més rialles que crítiques. De vegades, una petita confusió es pot tornar viral i recordar-nos que fins i tot els professionals més dedicats són humans. Això és el que va passar recentment al món del disseny d'exteriors quan es referien a la ciutat de Santa Coloma de Gramenet.

Un error que ha fet riure molts

La confusió va sorgir d'un anunci a Instagram de MAGMA, una marca coneguda per les barbacoes de disseny i xemeneies modernes. A la seva publicació, van mostrar una de les seves barbacoes, la Savanah de llenya, però el que realment va atreure l'atenció va ser la referència a Santa Coloma de Gramenet

Dues dones amb samarretes de ratlles, una xiuxiuejant a l'orella de l'altra que sembla sorpresa, amb un emoji de riure amb llàgrimes al fons groc.

"Barbacoa Savanah de llenya. A Santa Colòmbia de Gramenet". És evident que la forma correcta és Santa Coloma de Gramenet, aquest petit error ha provocat una onada de reaccions a les xarxes socials.

El més curiós és que la publicació es va tornar viral no només per l'error, sinó per les comparacions que van començar a fer. Alguns van afirmar que, malgrat la confusió, l'acudit no estava tan malament, i van destacar que, en certa manera, no dista gaire de Colòmbia.

A Twitter, les bromes no es van fer esperar. "Doncs mira, no està mal tirat" i "Ja deia jo que treballava súper lluny, cada dia amb metro fins a Colòmbia". Comentaris de l'estil van inundar les xarxes, demostrant que de vegades l'humor pot néixer dels errors més ximples.

La filosofia de l'empresa

Tot i aquesta divertida anècdota, MAGMA es descriu com una marca que s'esforça per oferir qualitat i personalització als seus projectes. El seu equip de disseny treballa per crear productes que s'adaptin perfectament als espais i al confort de la llar.

Una sala d´estar moderna amb un llum penjant negre, un sofà amb coixins, una taula de centre de fusta amb decoracions, una planta, una televisió muntada a la paret, una xemeneia i una prestatgeria.

En les seves paraules, la seva filosofia es basa a cuidar cadascun dels seus projectes, cosa que els ha permès guanyar-se un lloc destacat al món del disseny. Però, ¿no és cert que, en aquest cas, l'humor ha sortit a la llum i els ha donat una mica més de notorietat?

En un món on les xarxes socials poden convertir un petit error en un gran esdeveniment, MAGMA ha trobat una manera de ser part de la conversa de manera divertida. Encara que el nom de la ciutat pot haver estat transformat a “Santa Colòmbia”, la realitat és que aquest error ha permès a la firma connectar amb el seu públic.

Així que, la pròxima vegada que vegis un anunci, recorda que no sempre és perfecte, però això és el que pot fer que sigui memorable. Qui diria que una simple confusió amb Santa Coloma de Gramenet podria desfermar tantes rialles?

➡️ Actualitat

Més notícies: