Gir de 180° amb aquest famós local de Barcelona: obre un nou supermercat
Un famós local de Barcelona reinventa el seu espai per oferir una proposta de compra accessible i variada
A Barcelona, un dels locals emblemàtics del carrer Rogent, al barri del Camp de l'Arpa del Clot, està a punt de fer un gir inesperat. El que abans era un conegut comerç de complements per a la llar, Casa Viva, ara es convertirà en un supermercat amb amplis descomptes.
Aquest canvi ha sorprès molts, ja que l'espai, que estava en funcionament durant més de 20 anys, deixarà pas a una proposta nova. Aquest supermercat pertany a la cadena Primaprix, que continua expandint-se per la ciutat i l'àrea metropolitana de Barcelona.
La nova obertura a Rogent: un canvi en la dinàmica del barri
L'octubre passat, s'anunciava el tancament de Casa Viva, una botiga amb una forta tradició a la zona. No obstant això, el que sembla un comiat d'aquest espai és en realitat una benvinguda a un nou concepte de supermercat. En aquest cas, l'establiment de Rogent, 45, serà el pròxim a albergar a Primaprix, una cadena de supermercats que ja ha començat a guanyar popularitat a tot Barcelona.
El supermercat de Barcelona se centrarà principalment en articles d'alimentació, neteja de la llar i productes d'higiene personal. La marca Primaprix té un enfocament clar: oferir articles de marques reconegudes amb descomptes que van del 20% fins al 70%.
Com aconsegueixen aquests preus tan competitius? La resposta està en l'estratègia de compra. Un equip especialitzat de compradors recorre Europa a la recerca d'excedents de productes o fins i tot promocions d'altres cadenes. Cosa que els permet adquirir productes a preus reduïts i traslladar aquests estalvis directament als consumidors.
Primaprix: una cadena que revoluciona el concepte de supermercat barat
Primaprix va obrir la seva primera botiga a Barcelona a finals de 2020 i, des de llavors, no ha parat de créixer. Avui en dia, la cadena compta amb més de 220 establiments a tota Espanya, i la seva presència continua augmentant. La clau del seu èxit rau en la combinació d'articles d'alta qualitat a preus accessibles i una oferta que canvia constantment.
Algunes de les seves ofertes inclouen descomptes en articles de marques populars, com plantilles de carbó actiu (2,40 euros) o cosmètics de marques com L'Oréal, Garnier o Neutrogena a preus d'escàndol. Segons l'empresa, els seus compradors estan buscant productes de qualitat a preus reduïts, cosa que els permet traslladar aquestes oportunitats als seus clients, sense importar la seva ubicació.
L'obertura d'aquest Primaprix és només un exemple més de com aquesta famosa cadena està guanyant terreny a Barcelona i a altres ciutats de tota Espanya. Amb una estratègia basada en l'estalvi i l'accessibilitat, promet ser un referent en el sector dels supermercats de descompte a Barcelona.
Més notícies: