Aterra a Barcelona la botiga més original: amb skatepark i rocòdrom a l'interior
Moda i esports d'aventura es fusionen en una nova botiga que obre portes al centre de la ciutat de Barcelona
Per a ningú no és cap secret que Barcelona és l'epicentre de la moda catalana. Tant és així que Blue Banana ha apostat per obrir una nova botiga flagship —la més gran i estratègica de la marca— al centre de la ciutat.
Més concretament, el local s'ubica a la Rambla Catalunya, 23. I en aquesta botiga no només podrem comprar roba, sinó que es pot viure tota una experiència.
La marca ha creat un espai que fusiona la moda amb els esports d'aventura. Així que a l'establiment podrem trobar un petit skatepark i un rocòdrom.
Un espai innovador i multifuncional
La botiga es reparteix en dues plantes i compta amb 450 m² al centre de Barcelona. A la primera planta a peu de carrer trobem fotografies i productes de la firma. Els clients poden conèixer millor el producte i xafardejar la seva col·lecció de samarretes, dessuadores i pantalons amb la seva emblemàtica X.
Al final d'aquest pis també hi ha una mena de galeria fotogràfica amb més de 170 instantànies de natura i paisatges meravellosos. Les firmen creatius que han col·laborat amb ells al llarg dels seus vuit anys de vida.
A la planta inferior és on podrem divertir-nos i treure el nostre nen interior. Trobem una petita rampa d'skate perfecta per als amants d'aquest esport, a més també disposen d'una zona d'escalada.
I per si tot això no fos suficient, al final han habilitat una sala privada destinada a esdeveniments i futures trobades amb atletes i esportistes.
Els fundadors són Juan Fernández-Estrada i Nacho Rivera i, des de la seva creació l'any 2016, han tingut l'objectiu d'inspirar els joves. El seu lema és “we make noise, not clothes” (fem soroll, no roba), amb això la marca transmet una forta identitat visual i presència a les xarxes.
Una experiència única al cor de Barcelona
L'obertura de la nova botigaflagship a Barcelona marca un abans i un després a Blue Banana. Ofereixen als compradors una experiència de compra única i divertida.
“Volíem crear experiències en espais físics, i veure la gent entrar a la botiga, aturar-se a mirar o comentar el contingut, provar-se les peces i animar-se a escalar o provar la zona d'skate”, explica Juan Fernández, un dels fundadors de la marca a TimeOut.
Blue Banana va començar com una firma únicament digital, però no va trigar a expandir-se de manera física. Ha obert 15 botigues a tot Espanya i altres a Mèxic i Lisboa. La nova obertura de la botiga flagship se suma a la ja existent al centre comercial Illa Diagonal de Barcelona.
Més notícies: