Alberto Carrullo calb amb barba somriu davant d'un fons gris clar.
NOTÍCIES

Qui és Alberto Carullo, el nou director de continguts que arriba a Mediaset?

Alberto Carullo, nascut a Milà, aterra a Mediaset com a nou director de continguts.

Mediaset es prepara per a un canvi històric aquest mateix mes de gener. Alberto Carullo s'incorporarà al grup com a nou director general de Continguts del grup.  El directiu inaugurarà una nova etapa en l'estratègia i la planificació dels suports de televisió i digitals de Mediaset.

D'aquesta manera, Manuel Villanueva ja ha deixat el càrrec després d'una reconeguda trajectòria de gairebé quatre dècades en la indústria audiovisual. Durant més de 22 anys com a màxim responsable de la Divisió de Continguts de Mediaset,  en la qual s'ha consolidat com un dels grans referents del sector.

Amb més de tres dècades d'experiència en la indústria dels mitjans de comunicació i de la producció i gestió de continguts audiovisuals tant a Espanya com a Itàlia, Alberto Carullo, que ja va formar part del grup com a director d'Antena de Telecinco entre 2002 i 2008, desenvolupava fins ara el càrrec de Vice President de Local Original Production per a Ibèria i Itàlia a la plataforma MAX  del grup Warner Bros Discovery, en la qual encapçalava el desenvolupament i execució de produccions locals -scripted i unscripted-.

Dos homes calbs amb barba i ulleres, Manuel Villanueva amb vestit i corbata a l'esquerra i Alberto Carrullo amb suèter, somrient davant d'un fons clar.
Qui és Alberto Carullo, el nou director de continguts que arriba a Mediaset? | Mediaset

Qui és Alberto Carullo, el nou director de continguts de Mediaset?

Amb més de tres dècades d'experiència en el sector audiovisual a Itàlia i Espanya, en els quals ha produït continguts originals i adaptats en l'àrea de scripted i non scripted per als principals operadors i plataformes nacionals i internacionals -Mediaset España, Atresmedia, RTVE, Netflix i Prime Video-, Alberto Carullo (Milà, Itàlia) és llicenciat en Empresarials per la Universitat Luigi Bocconi de Milà i Màster en Comunicació d'Empresa.

Va iniciar la seva carrera en la indústria el 1991 en l'àrea de Màrqueting del Gruppo Mediaset Italia fins a la seva incorporació el 1994 a Telecinco per fer-se càrrec de la direcció de Màrqueting en els primers anys de vida del canal. Dos anys després, va tornar al seu país d'origen per assumir primer la tasca de Marketing manager i posteriorment la direcció de Màrqueting i On Air Promotion dels canals de televisió de Gruppo Mediaset Italia.

El 1999, torna a Espanya com a director de Continguts i Màrqueting per a la producció cinematogràfica i de televisió de BocaBoca. Va ser el pas previ a la seva arribada el 2002 a Gestevisión Telecinco, on va exercir com a director de la Divisió d'Antena durant set anys.  Es va encarregar de la gestió i coordinació de les àrees de Producció de Ficció, Producció d'Entreteniment, Programació, Promoció, Màrqueting i Direcció Artística i Comercial.

En aquesta etapa, va impulsar el creixement i èxit de la producció pròpia de la cadena en ficció i entreteniment. Va ser responsable de títols com ‘Motivos personales’, ‘Los Serrano’, ‘Aída’, ‘Sin tetas no hay paraíso’, ‘Yo soy Bea’, ‘Camera Café’, ‘Supervivientes’, ‘Operación Triunfo’ i ‘Caiga Quien Caiga’, que ara torna.  Un model amb el qual va consolidar Telecinco com la principal referència del públic i aconseguir desbancar la televisió pública del lideratge d'audiències per primera vegada en la seva història.

El 2009, va fundar i va exercir com a conseller delegat durant 11 anys de la seva pròpia productora, Big Bang Media,  amb la qual va desenvolupar i produir diferents formats d'entreteniment i ficció. Fins ara, desenvolupava el càrrec de Vice President de Local Original Production per a Ibèria i Itàlia a la plataforma MAX del grup Warner Bros Discovery, en la qual encapçalava el desenvolupament i execució de produccions locals -scripted i unscripted-.

➡️ Telecinco ➡️ Notícies

Més notícies: