Lola Lolita i Nacho García elegantment vestides posen davant un fons fosc amb llums a les preues de Neox.
AUDIÈNCIES

Com han funcionat en audiències les preuvas de Neox amb Lola Lolita i Nacho García?

Lola Lolita i Nacho García han presentat les preuvas de Neox, que han baixat en audiències.

Els espectadors de Neox ja han rebut el nou any. Ho han fet, a més, de la mà de la influencer Lola Lolita i Nacho García, monologuista i copresentador de 'Cuerpos Especiales'.  Unes preuvas que han empitjorat el resultat en audiències de l'any passat, quan les van presentar Josie i Valeria Ros.

El comiat de l'any a Neox s'ha convertit en un esdeveniment de referència per als telespectadors, consolidant-se com una tradició ineludible cada temporada.  'Feliz Año Neox' va debutar el 30 de desembre de 2011, com una proposta innovadora d'Atresmedia per celebrar l'arribada del nou any una nit abans,  amb humor i originalitat. Des d'aquell primer especial amb Marisa Naranjo, aquesta cita s'ha transformat en tota una tradició nadalenca a la televisió.

Aquest dilluns i, com és tradició en la penúltima nit de l'any, Neox s'avança a les campanades amb el seu 'Feliz Año Neox'. En aquest 2024, Nacho García i Lola Lolita es van prendre les preuvas juntament amb 158.000 seguidors de mitjana i 360.000 espectadors únics.  L'emissió que signa un 1,8% de share, superant la mitjana de Neox en el dia (1,6%), i destaca entre els públics de 25 a 34 anys pujant al 6,3%.

Dues persones elegantment vestides en un esdeveniment nocturn, una amb un esmòquing blau i l'altra amb un vestit vermell brillant, sostenint recipients a les mans.
Com han funcionat en audiències les preuvas de Neox amb Lola Lolita i Nacho García? | Atresmedia

Recordem que, l'any passat, les preuvas van marcar un 2,4% de share, 230.000 espectadors i 476.000 contactes al llarg de tota l'emissió. D'aquesta manera,  Lola Lolita i Nacho García han perdut sis dècimes de quota de pantalla, 72.000 seguidors de mitjana i 116.000 espectadors únics respecte a l'any passat.

Cal destacar que, just abans del moment de les preuvas,  'El Club del Chiste' amb Carolina Iglesias s'ha quedat en un 1,7% de share i 188.000 espectadors.  En aquest cas, és la tercera emissió més vista del dia de Neox. No obstant això, empitjora l'especial de 'El Club de la Comedia' amb Dani Mateo de l'any passat, que va registrar un 2,3% juntament amb 251.000 fidels.

D'aquesta manera, el més vist de Neox en el dia ha estat, com és habitual, 'Los Simpson'.  El capítol de les 15:25h ha estat l'emissió més vista del canal amb 204.000 seguidors i un 2,2% de quota. A més, l'episodi de les 14:30h és la segona emissió més vista del dia amb 192.000 seguidors i un 2,3% de share.

➡️ Antena 3 ➡️ Audiències

Més notícies: