David Broncano amb barba mira cap endavant a La Revuelta mentre en un cercle groc es mostra Óscar Cornejo calb somrient.
NOTÍCIES

Óscar Cornejo, creador de 'Sálvame', revela el que ha suposat l'èxit de Broncano

Óscar Cornejo ha parlat del gran èxit de David Broncano i el que ha suposat per a la televisió.

Pocs s'ho imaginaven, però l'èxit de David Broncano en el seu salt a la televisió en obert és tot un èxit 'La Revuelta' ha arribat trepitjant fort La 1, lluitant sense problemes contra 'El Hormiguero' de Pablo Motos. últims a parlar del seu gran èxit ha estat Óscar Cornejo, creador de 'Sálvame' i actualment CEO de Fabricants Studio, que ha confessat el que ha suposat David Broncà per a la televisió.

"L'èxit aclaparador de l'esperit Broncano a la televisió generalista ens obliga a plantejar-nos diverses reflexions més enllà d'una batalla entre dos programes. El seu triomf és el triomf de la normalitat davant de la televisió sintètica i artificial que hem construït els darrers 20 anys. 'La Revuelta' reflecteix millor que cap altre programa quotidià, natural i comú. I funciona", arrenca Óscar Cornejo en un article a El Diari de Tarragona.

D'aquesta manera, el directiu ha explicat que els últims anys la televisió s'ha construït sobre la base d'intentar fer alguna cosa més gran que el rival. Intentar tenir el millor plató, els millors convidats, els millors esquers, una cosa molt diferent del que ha aconseguit Broncano. "Arriba per dir-nos a uns i altres: jo no faré ni 'més' ni 'menys', ho faré 'millor'",ha explicat Óscar Cornejo.

Un home amb barba i vestit fosc gesticula mentre parla en un programa de televisió.
Óscar Cornejo, creador de 'Sálvame', revela el que ha suposat l'èxit de Broncano | TVE

"Broncano és curiós, mira la societat, llegeix els seus codis i no pretén inventar un món artificial perquè el que l'apassiona és el món real. I ha encertat de manera aclaparadora. 'La Revuelta' ens acosta a la realitat, mentre que la televisió fa dues dècades que ens allunya, creant un món artificial en què només viuen els que surten a la pantalla. I tan artificial ho hem fet que ja no és reconeixible", afegia. el directiu de Fabricants Studio.

"Paradoxalment la tele ha volgut cridar l'interès de l'audiència allunyant-se'n. Creant un món aspiracional amb què somiar que s'ha deformat tant que el somni s'ha convertit en malson", ha escrit Óscar Cornejo.

"I mentre uns, els més ingenus, intenten imitar el seu estil, altres s'autoproclamen líders d'audiència tergiversant els números. Posen bosses plenes de diners a sobre de la taula,pressionen VIP's per tenir la seva 'exclusivitat' o, els més nocius, els roben directament, menteixen i polititzen els continguts televisius fent una societat pitjor. Tele vella...", reflexiona al seu article el directiu.

➡️ La 1 ➡️ Notícies

Més notícies: