L'equip que va eliminar els Mozos de Arousa ara diu adéu a 'Reacción en cadena'
Els Alhambraos, l'equip que va eliminar els Mozos de Arousa de 'Reacción en cadena', ja no segueixen al concurs.
L'equip conegut com 'Los Alhambraos', integrat per David, Begoña i Gustavo, va ser l'encarregat de posar fi a la ratxa dels històrics Mozos de Arousa a 'Reacció en cadena'. Tot i això, el seu pas pel concurs ha resultat breu, ja que han estat eliminats en el seu segon programa per l'equip aspirant ':3'.
L'eliminació dels Mozos de Arousa, que havien acumulat més de 2,6 milions d'euros després de més de 400 emissions i un any i mig de domini a 'Reacción en Cadena', va marcar un abans i un després. Tot i això, un mal dia va jugar en contra dels gallecs durant la 'complicitat guanyadora', la qual cosa va permetre que 'Los Alhambraos' s'alçaren amb la victòria malgrat no destacar especialment. I és que els Mozos aconsegueixen només set encerts, una xifra baixa per al seu nivell habitual.
En el seu debut, 'Los Alhambraos' van aconseguir embutxacar-se un pot inicial de tan sols 1.719 euros en una accidentada prova final, amb diverses fallades que van minvar els diners acumulats. Tot i un començament complicat, van assegurar la seva presència en un segon programa de 'Reacción en Cadena'. Un èxit que és a l'abast de molt pocs, considerant la imbatibilitat demostrada prèviament pels Mozos de Arousa.
Tot i això, aquest dimarts 26 de novembre, en la seva segona aparició, els granadins van ser eliminats per ':3', un equip que va acudir amb l'objectiu declarat de "venjar als Mozos". Tot i que l'enfrontament a la 'complicitat guanyadora' va estar renyit, ':3' es va imposar per la mínima, superant els seus rivals amb un únic encert d'avantatge.
El nou equip campió, compost per Pam, David i Irene, es va presentar sota l'original nom de ':3', inspirat en la mítica emoticona que freqüentment utilitzen per comunicar-se. Provinents de València i amb una professió compartida com a dissenyadors gràfics, aquests amics van aconseguir una primera victòria contundent en acumular 6.375 euros en la seva estrena. Una xifra força superació en comparació amb el pot dels seus predecessors.
Recordem que la presència dels Mozos de Arousa a'Reacción en Cadena' va aconseguir una mitjana del 10,3% de share, amb 941.000 espectadors. El concurs va liderar al target comercial (11,7%) i en franges d'edat clau com a joves de 25-44 anys i adults de 45-54 anys.
Més notícies: