Així ha estat la trista eliminació dels Mozos de Arousa a 'Reacción en Cadena'
Ion Aramendi s'emociona l'últim dia dels Mozos de Arousa a 'Reacción en Cadena'.
Els Mozos de Arousa ja s'han acomiadat definitivament de 'Reacción en Cadena'. Després de gairebé un any i mig al concurs presentat per Ion Aramendi, el mític grup format per Borjamina, Bruno Vila i Raúl Santamaría han estat eliminats definitivament. Tot ha passat en un especial de 'Reacción en Cadena' que Telecinco ha emès en prime time aquest dilluns.
D'aquesta manera, en el joc de complicitat guanyadora, els Mozos de Arousa no han tingut el millor dia, amb set encerts. El nou equip, els Alhambraos, aconseguien vuit, eliminant el mític equip. Tot i això, els Mozos de Arousa per fi han pogut aconseguir els 2.630.177 euros acumulats al llarg de la seva trajectòria a 'Reacción en Cadena'.
"Algun dia havia de ser i ha estat avui. Es tanca el cercle", deia Bruno Vila. "Encara no ens adonem, estem una mica en xoc. Ha estat increïble l'experiència aquí, però es tanca un cercle. Arribem al programa guanyant uns granadins i avui ens eliminen també altres", afegia el jove a 'Reacción en Cadena'.
Per la seva banda, Ion Aramendi s'emocionava i es trencava a plorar: "Moltes gràcies perquè aquest programa ha après molt gràcies a vosaltres. Hem crescut com a programa. Ha estat més d'un any amb vosaltres i moltes gràcies per fer-nos creure en aquest projecte".
D'aquesta manera, Borjamina destacava el seu moment més recordat a 'Reacció en Cadena'. "És difícil quedar-se amb un moment només després de tants programes, però potser el primer, perquè no saps com marxarà", deia el jove.
"Sempre hem mantingut la relació entre concursants i presentador, però ara ja podem ser amics. Us trobaré a faltar molt", concloïa Ion Aramendi, abans de lliurar-los el xec als Mozos de Arousa.
Recordem que la presència dels Mozos de Arousa s'ha traduït en xifres rècord i en un impacte notable a l'audiència. En les seves més de 400 participacions, 'Reacción en Cadena' va aconseguir una mitjana del 10,3% de share, amb 941.000 espectadors.El concurs va liderar al target comercial (11,7%) i en franges d'edat clau com a joves de 25-44 anys i adults de 45-54 anys.
Més notícies: