Ion Aramendi rep un gerro d'aigua freda per de les audiències de 'Reacción en Cadena'
'Reacción en Cadena' d'Ion Aramendi ha baixat en audiències les últimes setmanes.
'Reacción en Cadena' no està vivint el seu millor moment en audiències. El concurs presentat per Ion Aramendi va arribar a pujar al voltant del 12% de share fa uns mesos abans d'estiu. Tot i això, a poc a poc ha anat empitjorant els seus resultats en audiències.
Si els últims mesos 'Reacción en Cadena' ja havia baixat, la pujada dels programes informatius a causa de la DANA han provocat que el concurs baixi més. A més, el format d'Ion Aramendi tampoc aconsegueix el millor arrossegament de 'TardeAR', que amb prou feines arriba al 10% de quota de pantalla.
D'aquesta manera, aquest divendres 8 de novembre, 'Reacción en Cadena' ha marcat un breu 9,8% de share i 960.000 seguidors. El concurs presentat per Ion Aramendi, que congrega 1.797.000 espectadors únics, és unes dècimes per sota de la mitjana de Telecinco, que ha estat segona amb un 10,2% aquest divendres. Just abans, tampoc l'ha ajudat 'TardeAR', que s'ha quedat en un just 10% i 796.000 fidels.
A la competència, 'Pasapalabra' lidera amb un fantàstic 16,4% i 1.609.000 televidents des d'Antena 3. A més, 'Aquí la Tierra' també està lleugerament per sobre amb un 9,9% i 996.000 a La 1.
Tot i aquests resultats, Telecinco sembla que seguirà apostant amb força per Ion Aramendi amb els Mossos d'Arousa. Els protagonistes de 'Reacción en Cadena' haurien estat els escollits per presentar les Campanades de Mediaset. En aquesta ocasió, la localització escollida pel grup per a la retransmissió ha estat Lanzarote, concretament des dels Jameos de l'Aigua.
Pel que fa a la resta del dia de Telecinco,'De Viernes' ha funcionat, tot i ser la segona opció en audiències en prime time, amb un 11,8% de quota i 911.000 televidents. A la franja matinal, 'La Mirada Crítica' (13,8% i 321.000) ha estat per sobre de la seva mitjana, mentre que 'Vamos a ver' (12,9% i 373.000) també ha destacat. El pitjor del dia, però, és 'El Diario de Jorge' amb un pobre 7,6% de share i 681.000 espectadors a la sobretaula.
Més notícies: