La fita que ha aconseguit Ion Aramendi a Telecinco i celebrarà amb els Mozos de Arousa
'Reacción en Cadena' amb Ion Aramendi celebra una xifra històrica aquest dimarts a Telecinco.
'Reacción en Cadena' aconsegueix una fita d'allò més complicadaen televisió. Després de gairebé dos anys en emissió, el concurs presentat per Ion Aramendi celebra els 500 programes en emissió. Serà aquest dimarts 29 d'octubre, amb un especial en què l'esperit olímpic estarà molt present i que serà inaugurat per l'arquer Ion Aramendi.
Més de 35.000 associacions diferents de paraules, més de 1.500 cadenes resoltes i quasi 10.000 termes que han posat a prova la “Complicitat guanyadora” dels seus més de 500 equips participants. Concursants que han aconseguit 3 milions d'euros en premis amb els ja mítics Mozos de Arousa com els seus grans protagonistes. Aquestes són les grans fites que ha aconseguit 'Reacción en Cadena' al llarg dels seus 500 programes.
L'especial 500 de 'Reacción en Cadena', per tant, posarà com cada dia en joc un premi de més de 150.000 euros. El concurs d´Ion Aramendi recordarà els millors moments de la trajectòria del format. A més, 'Reacción en Cadena' enfrontarà els Mozos de Arousa i Autos bojos, un nou equip de tres amics aragonesos molt aficionats als cotxes ia la velocitat.
D'aquesta manera, 'Reacció en cadena', produït per Bulldog TV, arriba aquest dimarts les seves primeres 500 entregues a Telecinco. El concurs acumula una mitjana del 9,6% de share, 917.000 espectadors i un total de 34.465.000 espectadors únics. 'Reacción en Cadena' ha viscut amb una evolució mensual ascendent fins al 10,5% de share que acumula aquest mes d'octubre.
Des de la seva estrena, 'Reacció en cadena' és líder de la seva franja entre els espectadors de 25-44 anys (11,4%) i comparteix lideratge en 45-54 anys (11,4%). El 2024, s'ha situat com a líder de la seva franja en 25-44 anys (11,7%) i de 45-54 anys (12%) i ha consolidat el seu lideratge mensual al target comercial (11,9%).
A més, és el més vist pel target comerical entre les cadenes comercials a tots i cadascun dels mesos d'aquest any. En aquest sentit, a l'arrencada de la temporada ha liderat el target comercial tant al setembre (10,7%) com a l'octubre (11,2%).
Tot i que encara no és oficial, com a premi per aquests grans resultats, tot apunta que Ion Aramendi, juntament amb els Mozos de Arousa, presentaran les Campanades de Mediaset. En aquesta ocasió, la localització escollida pel grup per a les Campanades ha estat Lanzarote, concretament des dels Jameos de l'Aigua.
Més notícies: