Les audiències de la Nit de Nadal donen la pitjor notícia a Christian Gálvez sobre el seu futur
'Nit de Nadal Contigo' de Christian Gálvez punxa en audiències a Telecinco, davant el gran lideratge de La 1.
Males notícies per a Christian Gálvez en el seu retorn a la televisió després del final de '¡Boom!'. El presentador s'ha posat aquest 24 de desembre al capdavant de 'Nochebuena Contigo' a Telecinco juntament amb Verónica Dulanto. No obstant això, les audiències no han donat suport a Christian Gálvez, ja que l'especial ha baixat respecte a l'any passat.
D'aquesta manera, 'Nochebuena Contigo' ha estat la tercera opció de la nit en audiències amb un 8,7% de quota de pantalla i 642.000 televidents.L'especial de Telecinco perd gairebé dos punts de share respecte i més de 200.000 espectadors respecte a l'any passat, quan va ser segona opció amb un 10,6% i 849.000 fidels.
D'aquesta manera, el lideratge en audiències de la nit ha estat per a La 1 amb Telepasión, que va obrir la nit amb un 22,8% i 2.118.000 espectadors. Puja més de dos punts de quota respecte a l'any passat quan va marcar un 20,9% i 1.957.000.
L'especial d'Estopa també ha liderat amb un estratosfèric 25,1% i 2.250.000, mentre que el de Rosario ha triomfat amb un 24,4% i 1.886.000. Estopa va aconseguir el minut d'or del dia a les 22:46h amb 2.458.460 espectadors i un 27.2% de share. També han millorat àmpliament els concerts de l'any passat de Pablo López (18,5% i 1.753.000) i Camela (18,2% i 1.535.000). Finalment, 'Viaje al centro de la tele' ha tancat la nit amb un 20,5% i 989.0000 seguidors fins a les 2:30h.
D'aquesta manera, la segona opció en audiències de la nit ha estat per a Antena 3. L'especial 'Lo mejor de cada casa' signa un correcte 11,5% i 1.047.000, pujant cinc dècimes de quota. Finalment, el refregit de 'Tu Cara Me Suena' aconsegueix un 11,3% i 762.000, millorant 1,5 punts de share.
A La 2, 'Cómo nos reímos' destaca amb un 5,7% i 528.000 fidels. Just després, 'Late Xou con Marc Giró' registra el seu segon millor dada històrica amb un 4,9% i 404.000. A Cuatro, la pel·lícula "Love Actually" es queda en un escuet 4,1% i 318.000 telespectadors. A laSexta, tampoc funciona "Mula" amb un 3,9% i 319.000.
Més notícies: