Audiències: El missatge de Nadal del rei Felip VI baixa i és el segon menys vist
El discurs del rei Felip VI perd més de 100.000 espectadors, sent La 1 la cadena més vista en audiències.
El missatge de Nadal del rei Felip VI continua baixant en audiències, cada cop més a prop del seu mínim de 2016. Després d'una caiguda de gairebé 700.000 televidents l'any passat, ara ha tornat a baixar més de 100.000. El discurs ha marcat un 62,4% i 5.907.000 en totes les cadenes que es va emetre en simulcast. En audiència acumulada, 7.108.000 d'espanyols van veure almenys un minut del discurs del rei Felip VI.
Recordem que el més vist en audiències va ser el 2020, coincidint amb el confinament de la pandèmia, congregant més de 10 milions d'espectadors i un gran 70,7% de share. Quatre anys abans, el 2016, havia marcat el seu mínim amb 5,8 milions de televidents i un 57,7% de quota de pantalla.
Audiències del missatge de Nadal del rei Felip VI:
- 2014: 73,4% i 8.241.000
- 2015: 65,1% i 6.666.000
- 2016: 57,7% i 5.830.000 (mínim)
- 2017: 65,9% i 8.157.000
- 2018: 70,7% i 7.956.000
- 2019: 65,1% i 7.537.000
- 2020: 70,3% i 10.470.000 (màxim)
- 2021: 64,1% i 7.933.000
- 2022: 64,6% i 6.717.000
- 2023: 64,1% i 6.044.000
- 2024: 62,4% i 5.907.000
Per cadenes, un any més, La 1 va ser l'escollida per veure el Missatge del Rei per la majoria d'espectadors en mediar 2.079.000 juntament amb un 22% de share. La segona va ser Antena 3 amb un correcte 14,7% i 1.390.000, mentre que Telecinco es queda amb un 9,4% i 888.000. Per la seva banda, laSexta tan sols congrega 441.000 i un 4,7%, mentre que Cuatro es queda en 264.000 i un 2,8%.
Cal destacar que La 1 ha triomfat en audiències en el prime time de la Nit de Nadal, amb Telepasión obrint la nit amb un 22,8% de share i 2.118.000 espectadors. L'especial d'Estopa també ha liderat amb un estratosfèric 25,1% i 2.250.000, mentre que el de Rosario ha triomfat amb un 24,4% i 1.886.000. 'Viatge al centre de la tele' ha tancat la nit amb un 20,5% i 989.000 seguidors fins a les 2:30h.
Més notícies: