Adela González amb expressió sorpresa en un set de televisió amb fons blau i taronja a Mañaneros.
AUDIÈNCIES

Les audiències d'ahir deixen clar si Adela González agrada o no a 'Mañaneros' de La 1

'Mañaneros' d'Adela González aconsegueix el seu màxim amb la seva especial sobre la DANA.

Adela González amb el seu 'Mañaneros' ha triomfat aquest divendres1 de novembre amb la seva especial per cobrir la DANA. Els programes d'actualitat es van bolcar en edicions monogràfiques durant tot el matí. Una cobertura que ha aconseguit dades d'audiència grans.

I és que, l'especial 'Mañaneros' de 10.40 a 14.00 hores, amb Adela González des de València i Alberto Herrera a plató, va ser líder de la seva franja d'emissió. El programa va tornar a batre el màxim d'audiència amb un 22,6% de quota, 1.096.000 seguidors i gairebé 4 milions d'espectadors únics. En el seu segon tram, 'Extra Mañaneros' va aconseguir 1.174.000 espectadors i 13,8% de mitjana, creixent fins a 2.794.000 espectadors en algun moment.

Aquests resultats demostren que el públic ha escollit La 1 i Adela González per informar-se en aquests moments de gran crisi. És per això que RTVE ha decidit seguir apostant per 'Mañaneros'durant el matí de dissabte i diumenge en lloc de 'D Corazón'.

Adela González sosté un micròfon de TVE de Mañaneros mentre està envoltada de persones i eines de neteja en un entorn urbà.
Les audiències d'ahir deixen clar si Adela González agrada o no a 'Mañaneros' de La 1 | RTVE

Just abans, 'L'Hora de La 1' amb Silvia Intxaurrondo a plató i Marc Sala a les zones afectades, va aconseguir el seu millor registre històric en quota i espectadors. Va congregar 823.000 espectadors, 29,3% de quota i més de 2,8 milions de persones van estar pendents del programa en algun moment, a La 1 i al Canal 24 hores.

A més, el Telediario 1, amb Alejandra Herranz des del terreny, va registrar aquest divendres la seva dada més alta des de l'agost del 2021. Va marcar amb un 19,5% de quota i més de dos milions d'espectadors (2.006.000) a La 1 i Canal 24 hores. Més de quatre milions de persones van veure l'informatiu en algun moment (4.021.000).

La segona edició del Telediario va reunir una mitjana de 1.514.000 espectadors, i un 12,7% de quota. Més de 3,7 milions de persones ho van veure en algun moment. El Canal 24 hores va arribar aquest divendres un 2,3% de quota, la seva dada més alta des del novembre del 2023.

Amb aquests resultats, La 1 ha liderat amb distància en audiències en obtenirun estupend 12,6%. Antena 3 ha estat segona amb un 10,1%, també lluny de telecinco, que s'ha conformat amb un 9,1%. Tot i ser festiu, laSexta (6,7%) ha estat per sobre de Cuatro (5,5%).

➡️ La 1 ➡️ Audiències

Més notícies: