Cristina Pardo fa un gir de 180º a les audiències que afecta directament Ana Rosa
'Más Vale Tarde' s'ha elevat en audiències aquest dijous 31 d'octubre contra 'TardeAR'.
Les audiències de la tarda han tornat a fer un tomb, deixant Ana Rosa Quintana com la gran perdedora aquest dijous 31 d'octubre. Durant els darrers dies, les cadenes han adaptat la seva programació per cobrir tota la tragèdia que ha deixat al seu pas la DANA. Ana Rosa Quintana es va desplaçar aquest dijous a València per cobrir tota l'actualitat informativa, però les audiències no l'han acompanyat.
D'aquesta manera, dijous a la tarda, les càmeres de 'TardeAR' van recórrer juntament amb Ana Rosa Quintana els municipis d'Utiel, Paiporta, Buñol i Picaña, entre altres zones afectades. Un lliurament en què un ampli equip de reporters del programa van donar a conèixer la darrera hora de la situació amb connexions en directe.
D'aquesta manera, 'TardeAR' s'ha quedat en un breu 9,5% de share i 748.000 espectadors durant el programa d'aquest dijous. Lògicament no ha pogut contra 'Y ahora Sonsoles', que ha liderat la tarda amb un 11,6% de share i 922.000 fidels. Tot i això, ' TardeAR' s'ha vist superat fins i tot per 'Más Vale Tarde', que ha aconseguit la seva segona millor dada de la temporada amb un 9,6% i 754.000 fidels.
En franja d'estricta coincidència, de 17:42h a 19:54h, 'Más Vale Tarde' ha aconseguit un 9,8% de share i 770.000, mentre que 'TardeAR' s'ha quedat en un 9,5% i 738.000 fidels. Per tant, l'espai de Cristina Pardo i Iñaki López a laSexta li ha tret tres dècimes de quota i 32.000 seguidors a Ana Rosa Quintana.
De fet, el programa de Cristina Pardo i Iñaki López també ha superat Telecinco a la seva franja completa d'emissió. 'Más Vale Tarde' marcava un 9,6%, mentre la cadena de Mediaset es quedava en un 9,2% i 723.000. Cal destacar que 'El Diario de Jorge' es quedava a la sobretaula amb un breu 6,9% i 625.000 fidels.
Cal destacar que 'TardeAR' tampoc ha pogut amb 'La Promesa' malgrat la seva baixada en marcar un 10,5% i 799.000 a La 1. Posteriorment, l'especial de 'L'Hora de La 1' ha millorat la seva franja amb un 8,4% i 735.000.
Més notícies: