Les últimes dades demostren a Sonsoles Ónega si ha aconseguit vèncer 'TardeAR'
Sonsoles Ónega, líder absoluta de les tardes
Sonsoles Ónega s'ha convertit en la reina absoluta de les tardes, i aquesta setmana ho ha tornat a demostrar. D'aquesta manera, les dades avalen el gran èxit que ha aconseguit Y ahora Sonsoles, que aquest dimarts passat aconseguia la seva millor xifra des de l'abril.
Enmig d'una jornada històrica, com ho va ser la jura de la Constitució de Leonor, tots els programes van estar lluitant mà a mà per veure qui aconseguia triomfar.
I lamentablement per a Ana Rosa i TardeAR, no van ser capaços de competir amb Ónega, que s'alçava amb un fantàstic 14,1% de share i més d'un milió d'espectadors.
Mentre que, per la seva banda, Quintana es quedava en un breu 11,1% i amb prou feines 900 mil seguidors. Tot i el desplegament i els esforços de l'equip, sembla que ni tan sols això va ser suficient per remuntar i guanyar-se el públic.
Just per això, Ana Rosa hauria posat en marxa una discreta estratègia amb què esperava aixecar una mica les xifres, i és que el programa ja no s'acaba a les 20:00, sinó que ho fa una mica abans.
Sonsoles Ónega ja no té rival a les tardes
Concretament, uns 10 minuts, per així poder deslliurar-se de l'últim bloc d'anuncis i que no compti dins del còmput d'audiències, tal com expliquen des d'El Televisero.
Ha arribat un punt en què la diferència entre Sonsoles i Ana Rosa ja es fa més que notable, i fins i tot la mateixa Quintana reconeix que la seva companya està fent una gran feina.
Des que arribés a Antena 3, Sonsoles ha sabut col·locar-se molt bé i guanyar-se un públic que està cansat del mateix i busca novetat.
Just per això, a la seva franja horària ja no té rival, i menys des que decidissin cancel·lar Sálvame el juny passat. Els fidels seguidors del programa de Jorge Javier, furiosos davant aquest cop dur, decidien rebel·lar-se contra Telecinco i contra la mateixa Ana Rosa, a qui consideren responsable del que va passar.
Una cosa que porten pagant amb escreix des d'aleshores, ja que cap programa no acaba de captar el públic com ho va fer el que fos el seu vaixell insígnia durant 14 anys.
Més notícies: