El revés de TV3 que ha agafat per sorpresa Eloi Vila i el seu programa
La cadena pública catalana ha donat un revés a Eloi Vila i al programa que condueix a TV3, 'Al Cotxe'
Revés de TV3 a un dels seus presentadors estrella. La televisió pública catalana decidia fer un canvi d'última hora a la graella que ha afectat de ple Eloi Vila.
La cadena ha decidit fer servir l'estratègia i fer que un dels seus espais competeixi directament contra el reality per excel·lència de Telecinco, que s'estrena el pròxim 7 de març.
Per això, TV3 ha decidit desplaçar de la graella el programa d'Eloi Vila. A partir de dijous que ve, l'espai ja no s'emetrà en el seu horari habitual, després del Polònia. Sinó que ho farà molt més tard, després d'un altre format de la cadena.
El revés de TV3 a Eloi Vila
Eloi Vila ha rebut en les últimes hores un revés de TV3. La cadena catalana confirmava un moviment sonat a la graella que afectarà dijous a la nit.
Fins ara, aquest dia, a la franja del prime time de TV3 regnava el Polònia. A qui seguia el programa d'entrevistes conduït per Eloi Vila, Al Cotxe. Encara que això ja no serà així a partir d'aquest dijous 29 de febrer.
I és que TV3 ha decidit competir amb el reality de Telecinco, Supervivientes, que té prevista la seva estrena el 7 de març. Per aquest motiu, ha apostat per emetre després del format satíric APM?, un dels formats més mítics de la televisió pública catalana.
Aquest, que fins ara s'emetia només els diumenges a les 13:50 a TV3, torna al prime time. Així que, a partir d'aquest dijous 29 de febrer, l'APM? tornarà per ocupar la franja posterior de Polònia, just al lloc d'Al Cotxe. Serà a partir de les 22:45. En canvi, l'espai d'entrevistes es desplaçarà a les 23:25.
Una decisió de TV3 que es podria explicar tenint en compte que el d'Eloi Vila tan sols ha aconseguit aquesta temporada un 6,9% de share, amb 80.000 espectadors.
L'estratègia fallida de TV3
No obstant això, l'estratègia de posar l'APM? al prime time no és nova per a TV3. La televisió pública ja l'havia fet l'any passat, entre els mesos de gener i juny.
Tot i això, no va acabar de funcionar del tot bé i l'espai de zàping tornava a la seva franja anterior a TV3. I és que el mític programa només es feia amb un 11,3% de quota de pantalla i 198.000 espectadors.
Unes dades que, sens dubte, van ser insuficients per a TV3. Ara, però, i amb motiu del 20è aniversari de l'APM? a la televisió catalana, el programa està de tornada en el seu horari habitual i de màxima audiència.
Més notícies: