Muntatge de fotos de Laura Escanes borrosa en un primer pla amb interrogants a la cara i, de fons, un pla general de les instal·lacions de TV3
TELEVISIÓ

Enfonsen una popular presentadora de TV3 pel que ha dit a les seves xarxes

Una presentadora de TV3 ha rebut una allau de crítiques negatives per fer una publicitat controvertida a les seves xarxes socials

Laura Escanes, la famosa presentadora de TV3, està enmig d'una allau de crítiques després de promocionar una agència que organitza passejos per a nens. La seva publicació a xarxes socials va generar una pluja de reaccions negatives per part del públic, que consideren inapropiat vincular-se amb una empresa que ofereix un servei tan polèmic.

La popularitat de Laura Escanes és innegable, especialment després de la seva participació a TV3 com a presentadora del reality La Travessa i liderar les campanades. Tot i això, ara la seva reputació podria acabar entelada arran d'una col·laboració controvertida amb una campanya que ofereix serveis de passejos per a nens.

Laura Escanes ha argumentat que li va cridar l'atenció la proposta de l'empresa, i fins i tot va reflexionar sobre els nens que no surten a passejar o no es relacionen amb altres nens.

L'empresa que ha publicitat la presentadora de TV3 passeja nens pels parcs

L'empresa en qüestió es diu ‘Passejadors de nens’ i opera a Madrid, Barcelona i València. Ofereixen grups de fins a 7 nens per passeig, equipats amb arnesos per la seva seguretat. Aquesta mesura ha suscitat sorpresa atès que els arnesos estan comunament associats a les mascotes.

Captura d'un story de Laura Escanes on es veu la informació de la web Passejadors de Nens

Les passejades es realitzen per àrees verdes de la ciutat, cercant brindar un entorn saludable per als més petits. Una publicitat que ha suscitat molts comentaris negatius, ja que és innegable que els nens s'equiparen a les mascotes.

L'audiència ha titllat Escanes de mala mare i també d'irresponsable. Ara mateix, la presentadora de TV3 es troba en un moment de gran apogeu laboral i ben aviat començarà a rodar la segona temporada de La Travessa. És per això que molta gent s'ha plantejat que potser ella podria fer servir aquest servei amb la Roma, la filla que té amb el seu exmarit Risto Mejide.

uns nens són passejats amb uns arnesos per una noia que porta una armilla de passejadors de nens

És una estratègia publicitària? Això és el que pensen els usuaris que defensen la Laura Escanes

Altres han suggerit que aquesta col·laboració podria ser una estratègia publicitària enganyosa per promocionar un altre producte o servei. Els més espavilats han pogut agafar referències d'antigues campanyes de la marca Multiòptiques que podrien tenir alguna cosa a veure amb aquesta publicitat. A més, han vist que moltes de les influencers que ho promocionen són mares.

El tema es torna encara més controvertit quan altres mares, com la influencer Violeta Mangriñán, han expressat el seu descontentament en rebre l'oferta publicitària. Això posa en dubte la veritable intenció darrere aquesta polèmica associació. Després de tots els comentaris negatius, Laura Escanes ha fet una publicació a Instagram en què comenta que necessita més paciència.

En aquest sentit, la incògnita persisteix: és una estratègia publicitària qüestionable o, realment, Laura Escanes dona suport a la idea de treure a passejar la seva filla amb una corretja?

➡️ Televisió

Més notícies: