La clatellada de l'audiència de TV3 que ha agafat per sorpresa Ricard Ustrell
L'audiència de TV3 no dona una bona notícia a Ricard Ustrell
Ricard Ustrell és un dels periodistes més joves de la televisió pública de Catalunya. El presentador té 33 anys i ja gaudeix d'una àmplia trajectòria professional tant a TV3 com a Catalunya Ràdio. A més, Ricard Ustrell és director de la productora La Manchester.
El català és el presentador d'El matí de Catalunya Ràdio i de Col·lapse, programa que s'emet cada dissabte a la nit. El dramaturg Josep Vallverdú, Xavi Coral, Carme Chaparro, el futbolista Gerard López i Xavier Xala i Martín van ser els convidats d'aquest dissabte passat.
Ricard Ustrell no convenç l'audiència
Tot i això, sembla que l'emissió de Col·lapse d'aquest dissabte passat no va acabar d'enganxar l'audiència de TV3. I és que La Voz Kids, presentat per Eva González, es va imposar a Ricard Ustrell. L'espai musical va liderar a Catalunya amb 179.000 espectadors i un 13,2% de quota.
Mentre que el programa conduït per Ricard Ustrell a TV3 es va quedar amb tan sols 139.000 televidents i un 8,8% de share. Uns resultats que podrien haver deixat amb mal gust de boca el director de La Manchester. A més, en aquesta productora també hi ha el programa Planta Baixa, presentat per Agnès Marquès.
Doncs bé, el cert és que aquest darrer espai tampoc no està donant els resultats esperats. De fet, aquest dilluns passat, Planta Baixa va fer un nou mínim històric aconseguint reunir només 52.000 espectadors i un molt baix 5,2% de quota. Unes dades amb què la corpo podria prendre mesures de cara a la temporada que vinent.
La Champions femenina va ser l'espai més vist de TV3
La Champions femenina disputada entre el Barça i el Chelsea va ser l'espai més vist del canal autonòmic català d'aquest dissabte. El partit va aconseguir reunir 341.000 fidels i un gran 28,7% de quota de pantalla. Ramon Pellicer i Cristina Riba i el seu TN cap de setmana vespre, van ser el segon programa més vist per l'audiència de TV3.
Així, l'informatiu va reunir un 16,7% i 309.000 espectadors. Seguit del TN cap de setmana migdia amb 271.000 fidels i un 19,1% de share. Analitzant els resultats d'audiència de TV3, els seus informatius s'imposen a la resta de programes dia rere dia.
Més notícies: