Audiències ahir: Jesulín de Ubrique i 'MasterChef' es desperten amb una notícia amarga
L'audiència ahir va deixar un clar missatge al concurs culinari que Televisión Española va estrenar amb Jesulín com a fitxatge estrella
MasterChef Celebrity 8 es va acomiadar de l'audiència ahir després de 12 setmanes. El talent culinari de Televisión Española esperava, amb la seva última emissió, batre tots els rècords de la temporada i així va ser. No obstant això, hi va haver alguna cosa amb què no comptava l'ens públic i que va entelar una data tan assenyalada.
La 1 tancava la nit de dijous amb una dada d'audiència magnífica, que, a més, igualava la seva tercera millor quota d'aquesta vuitena temporada. Un total d'1 268 000 teleespectadors van triar veure la final en què es va proclamar vencedora l'actriu i model colombiana Laura Londoño. El reality de famosos a la cuina va registrar, a més, una quota del 16,7 %, de manera que millorava sensiblement la dada de la setmana anterior.
MasterChef Celebrity aconsegueix una dada d'audiència ahir que no esperava en la final
Ara bé, no tot són bones notícies per al concurs culinari. Encara que la final de MasterChef Celebrity es va imposar a la resta de propostes de la nit, les dades no enganyen. La d'ahir va ser la final menys vista de la història del programa.
És la primera vegada que en les vuit edicions de MasterChef Celebrity el format de Shine Iberia no supera el límit dels dos milions de seguidors en una final. Prenem com a exemple la temporada anterior, en què va resultar vencedora Lorena Castell. En aquella ocasió es va obtenir una audiència de 2 025 000 espectadors, és a dir, gairebé 800 000 espectadors més.
En aquesta última temporada, i malgrat ser una final, tot apuntava que Londoño seria qui s'emportés el reconeixement dels jutges. L'eliminació la setmana passada de Blanca Romero li donava via lliure davant dels seus oponents. Encara més, des del principi del programa es va imposar davant dels seus companys.
“És el plat més complex que hem tastat mai aquí”, sentenciava el xef Pepe Rodríguez sobre un dels elements cuinats del menú final. Quedava clar, doncs, que l'emoció com a ingredient de la final va brillar per la seva absència en aquesta ocasió.
La 1 va emetre ahir, a més de final de MasterChef, el nou programa de Mercedes Milá
La cadena pública ahir, abans d'emetre la final de MasterChef Celebrity, va apostar per una estrena destacada. Mercedes Milá tornava amb No sé de qué me hablas, un espai propi 33 anys després del seu últim projecte a Televisión Española. Un primer programa en què va anotar un 8,4 % després de comptar amb el suport d'1 153 000 espectadors.
El Hormiguero, per la seva banda, que va coincidir en horari amb l'espai de Mercedes Milá, va anotar un fantàstic 17,1 % deixant clar que no té competència. Tot seguit, Joaquín Sánchez va millorar la dada d'audiència per segona setmana consecutiva. L'entrevista a l'humorista Leo Harlem es va emportar el 8,6 % dels teleespectadors, 767 000 seguidors, davant el 8 % de la setmana anterior amb Alaska i Mario Vaquerizo.
Més notícies: