Una botiga de Vodafone al fons, al cercle el logo de Movistar, ia l'esquerra, un home amb la mà a l'orella
SOCIETAT

Vodafone ja no s'amaga i revela totes les cartes: ara és el torn de Movistar

Vodafone explica que està preparant un canvi important, on el client en sortirà molt beneficiat

Vodafone ha deixat clar que està en un procés de canvi profund. Des de fa uns mesos, la companyia ha engegat una sèrie de transformacions amb un sol objectiu al cap. Millorar l'experiència dels seus clients.

Subratlla que tot ha de girar al voltant de l'usuari, amb la intenció d'oferir més transparència, flexibilitat i millor connectivitat. Aquests canvis podrien suposar un desafiament important per a la seva competència directa, com ara Movistar. Ara haurà d'estar més alerta que mai.

Una dona amb expressió de sorpresa i assenyalant cap amunt davant d'una botiga de Vodafone.

Els canvis a Vodafone

Vodafone ha anat de mica en mica Revelant els pilars que guiaran la seva estratègia a partir d'ara. L'empresa reconeix que els clients avui dia busquen més control sobre els serveis que contracten. I volen poder modificar les tarifes o canviar de pla sense haver de passar per processos complicats.

A més, la connectivitat és fonamental en un món cada cop més digitalitzat. L'operador vol assegurar-se que els seus clients disposin de les millors xarxes i tecnologies disponibles.

Aquest nou enfocament cerca que la relació entre el client i Vodafone sigui més oberta i directa. Eliminant possibles barreres que en el passat podien frustrar els usuaris, com ara càrrecs ocults o complicacions en el canvi de serveis. Ara, amb l'entrada de Zegona, la companyia ha decidit apostar encara més forta per millorar l'experiència del client.

Què vol dir això per Movistar?

Els canvis que està fent Vodafone podrien obligar Movistar a moure fitxa. L'operador de Telefónica ha estat la companyia de referència al mercat espanyol de telecomunicacions.

Tot i això, amb Vodafone millorant la seva oferta i centrant-se en l'experiència del client, podria enfrontar-se a una major competència. La companyia britànica ja no amaga els plans. Vol ser l'operador preferit pels usuaris, i per això està disposada a oferir el millor.

Movistar, per part seva, haurà d'avaluar detingudament les seves pròpies estratègies. Tot i que Movistar és coneguda per oferir paquets molt complets que inclouen fibra, mòbil i televisió, cal assegurar-se que la seva oferta continuï sent atractiva. A més, Vodafone està apostant fort per millorar-ne la connectivitat.

Botiga de tecnologia amb logotips de Movistar i Vodafone superposats.

El repte per a Movistar

Amb els moviments de Vodafone, Movistar es podria veure en la necessitat d'adaptar algunes de les seves polítiques i productes. La flexibilitat, un dels punts forts del nou enfocament de Vodafone, és una cosa que els clients valoren cada cop més. Movistar, encara que té una oferta sòlida, podria explorar la possibilitat d'oferir més flexibilitat en les tarifes, permetent als usuaris personalitzar els seus serveis.

La transparència és un altre aspecte que no cal ignorar. Amb Vodafone fent esforços per ser més clar a les seves tarifes i serveis, Movistar ha de mantenir aquesta mateixa línia. Assegurant-se que els seus clients no s'enfrontin a sorpreses a les seves factures o contractes.

➡️ Societat

Més notícies: