La resposta de Movistar, Orange i Vodafone després dels fets: arribaran fins al final
Les tres grans companyies es comprometen a continuar treballant per ajudar els damnificats per la DANA
La recent DANA que va colpejar València va deixar moltes persones en una situació complicada. No només pels danys materials als seus habitatges, sinó també per la pèrdua de serveis essencials com ara telefonia i internet.
Movistar, Orange i Vodafone, els tres principals operadors de telecomunicacions del país, no han trigat a reaccionar-hi. Des del primer moment, aquestes companyies han estat treballant per restablir la normalitat i ajudar els afectats. Demostrant així el seu compromís amb els usuaris i amb la recuperació de la regió.
Restaurar serveis i oferir suport
Movistar, Orange i Vodafone han desplegat recursos tècnics i humans a les zones afectades per la DANA. Han donat prioritat a la reparació de les infraestructures digitals danyades. Antenes, cables i centres de connexió van patir danys importants a causa de les inundacions.
Els equips tècnics d'aquestes companyies han treballat a contrarellotge per restablir els serveis de telecomunicacions amb immediatesa. A més, com a mesura de suport addicional, aquestes empreses han ofert serveis gratuïts als afectats.
Per exemple, els clients de Movistar, Orange i Vodafone han pogut gaudir d'una ampliació dels límits de dades mòbils contractades. Tot això sense cap cost addicional, cosa que ha permès mantenir-se connectats mentre es reparaven els serveis fixos.
Facilitats per als damnificats: SIM duplicades i mòbils de reemplaçament
Una altra de les mesures preses ha estat el lliurament gratuït de targetes SIM duplicades a aquells usuaris que van perdre els dispositius mòbils. Tant Movistar com Orange i Vodafone han posat en marxa punts d'atenció específics per gestionar aquestes sol·licituds. Així han evitat que els afectats s'hagin de desplaçar a grans distàncies per obtenir una solució.
A més, han ofert mòbils de reemplaçament per a aquells clients que van veure com els seus dispositius quedaven inutilitzats després de la DANA. Aquest gest, més enllà de garantir la connectivitat, ha estat molt valorat pels damnificats. Els ha permès reprendre les seves activitats quotidianes amb més rapidesa.
Col·laboració amb el Govern per superar els danys
Els tres operadors no s'han limitat a solucionar problemes individuals. Els darrers dies han segellat un acord de col·laboració amb el Govern. L'objectiu és accelerar les feines de reparació de les infraestructures digitals danyades.
Aquest pacte contempla el desplegament de més recursos tècnics i humans a les zones afectades. Es busca garantir que la regió recuperi la normalitat com més aviat millor.
La col·laboració entre el sector públic i privat ha estat clau en aquest procés. I els operadors han destacat la importància d'unir forces per superar les dificultats que va deixar la DANA.
Movistar, Orange i Vodafone han mostrat una gran sensibilitat envers les persones afectades per la DANA. Han posat en marxa línies d'atenció específiques per resoldre dubtes i atendre les necessitats dels damnificats. Alhora, han deixat clar que continuaran treballant en mesures addicionals per garantir la connectivitat.
Més notícies: