Una dona somrient assenyala cap a una botiga d'Orange en un centre comercial.
SOCIETAT

Els clients d'Orange ho agraeixen: ja no els tornaran a molestar més des d'ara

Els usuaris d'Orange tenen la possibilitat de negar-se a rebre comunicacions comercials per part de l'operador

Cada vegada més usuaris busquen protegir la seva privacitat i evitar interrupcions indesitjades en el seu dia a dia. Orange, conscient d'això, ha pres mesures per facilitar que els seus clients no rebin més comunicacions comercials si així ho desitgen.

Aquesta opció és molt ben valorada pels usuaris. Poden gestionar i limitar l'arribada de missatges i trucades promocionals que sovint resulten molestes. Si ets client d'Orange i vols deixar de rebre aquestes notificacions, el procés és més senzill del que sembla.

Orange i la gestió de comunicacions comercials

Orange permet als clients sol·licitar l'oposició a l'enviament de comunicacions comercials per part de l'operador. Aquestes comunicacions inclouen trucades i missatges. Moltes vegades interrompen la rutina de les persones per informar sobre promocions, descomptes i campanyes de la companyia.

Una dona somrient amb polzes cap amunt davant d?una botiga d?Orange i un primer pla d?una mà sostenint un telèfon mòbil amb una aplicació de xarxes socials oberta.

Tot i que aquestes iniciatives busquen oferir millors serveis i productes, per a alguns usuaris es converteixen en una molèstia. Per això, l'operador ha habilitat diverses maneres perquè els clients puguin deixar de rebre'n.

Què has de fer si no vols rebre més comunicacions comercials?

Orange facilita que els clients, tant particulars com autònoms, puguin deixar de rebre aquestes notificacions. Si vols optar per aquesta opció, pots fer-ho de les maneres següents:

Trucant al Servei d'Atenció al Client, a través del 1470, si ets particular. Per als autònoms s'utilitza el 1471.

Una altra opció és enviar un correu electrònic: Pots enviar un missatge a l'adreça orangeproteccion.datos@es.orange.com. Assegura't d'incloure un document d'identitat vàlid per completar la sol·licitud.

La companyia ha subratllat la importància de la privacitat i com vol oferir les màximes garanties als seus usuaris. La gestió de les dades personals és un aspecte clau. I Orange s'esforça per respectar la voluntat dels clients pel que fa a les comunicacions comercials.

Per què els usuaris d'Orange valoren aquesta opció

Per a moltes persones, rebre trucades o missatges publicitaris pot ser frustrant. Especialment quan aquestes comunicacions es produeixen en moments inoportuns. Aquestes interrupcions no només poden generar incomoditat, sinó que també poden afectar la percepció general d'una marca.

Muntatge amb el logo d'Orange i una persona amb un mòbil a la mà de fons

És per això que la possibilitat de sol·licitar l'oposició a aquestes comunicacions és tan atractiva. Els clients d'Orange poden gaudir del seu servei sense sentir que estan constantment sota un bombardeig de promocions i ofertes.

El fet que permeti als usuaris controlar el tipus de missatges que reben demostra el compromís de la companyia. I és que els preocupa la satisfacció del client i la gestió responsable de les seves dades. Això genera un entorn de confiança, en què els usuaris senten que tenen el control sobre la seva informació i el seu temps.

➡️ Societat

Més notícies: