El reconeixement que fa somriure a Mercadona les últimes hores
Mercadona ha estat reconegut per un dels productes renovats gràcies a la innovació que han fet
Mercadona va rebre ahir un reconeixement. Ha estat per part de l'Observatori d'Innovació en Gran Consum de l'Institut Cerdà. Aquest està format per un grup d'experts independents que reconeixen les innovacions del sector.
Mercadona agrada tenir en compte l'opinió dels clients a l'hora d'implementar canvis. Per això alguns productes desapareixen per un temps de les botigues i torna amb una versió renovada. S'hi apliquen les modificacions que Mercadona ha recollit i considera necessàries.
En aquest cas, ha estat el film transparent el que ha estat millorat. I així ho han reconegut els experts gràcies al sistema de tall. Està disponible a totes les botigues de la cadena per 1,85 euros en un format de 80 metres.
Mercadona ha renovat amb encert el film transparent
Mercadona ha aconseguit destacar dins de les principals innovacions que hi ha hagut al seu sector l'any 2023. Ho ha fet gràcies al sistema de tall que ha estrenat el seu film transparent. I és que si encara no us ha quadrat comprar-lo, és totalment diferent.
Ara incorpora un sistema amb guillotina molt més senzill. Com explica Mercadona, aquest facilita el tall amb precisió i evita que el film s'enganxi i es talli de formes indesitjades. A més, així la cadena vol contribuir a reduir el malbaratament de plàstic.
Aquesta modificació té una raó, i és que els clients han demanat un sistema de tall millorat. Per això, Mercadona ha fet cas als seus caps i així els ho ha traslladat al seu proveïdor, Plasfesa Products. Han aconseguit que els experts parlin d'aquest sistema de tall com una cosa "abans reservada per al segment professional".
Però aquestes no són les úniques novetats que hi ha hagut al rotllo de film transparent de Mercadona. El mateix film també s'ha millorat perquè tingui més adherència i resistència. D'aquesta manera, es pot fer servir per conservar els aliments, així com per escalfar-los al microones.
La importància de l'opinió del client a Mercadona
A Mercadona donen molta importància als clients. És més, els anomenen els caps, ja que sense el seu suport i satisfacció la cadena no tindria la rellevància que té. És per això que tenen en compte les seves opinions a l'hora de prendre decisions diferents.
Per això, la cadena té un model de coinnovació en marxa des de l'any 2011. Aquest funciona gràcies als 24 centres que es distribueixen entre Espanya i Portugal. Els especialistes s'encarreguen de recollir les necessitats dels clients i de contrastar la qualitat de l'assortiment de la cadena.
Des de Mercadona comparteixen amb els clients experiències i costums de consum dels diferents productes. Quan recullen les dades obtingudes dels seus 'caps', arriba el moment de traslladar-ho als proveïdors. Així, el client se sent part del desenvolupament de l'assortiment que té Mercadona a la venda.
Més notícies: