La reacció de Vodafone no es fa esperar: anuncia que prendrà mesures des d'ara
Vodafone es mostra especialment col·laboratiu amb aquells clients afectats per la DANA de la Comunitat Valenciana
Vodafone no s'ha quedat de braços plegats davant les greus incidències que la DANA ha provocat a la Comunitat Valenciana. Aquest operador ha estat conscient de les dificultats que milers dels seus clients travessen a causa de la interrupció dels seus serveis.
Per això, la companyia ha confirmat que prendrà mesures immediates per compensar els afectats. Oferirà no només suport al terreny, sinó també beneficis econòmics que alleugin en part l'impacte d'aquesta situació.
Des del primer moment, Vodafone s'ha bolcat a restaurar el servei a totes les zones afectades. Les pluges torrencials i inundacions van causar nombrosos talls als serveis de telefonia i internet, deixant molts abonats sense connexió. Davant d'aquesta situació, l'operador ha optat per actuar ràpidament i engegar mesures excepcionals.
Compensació a les factures dels clients de Vodafone
Una de les principals queixes dels clients de Vodafone a la Comunitat Valenciana ha estat la manca de servei durant diversos dies. A petició d'un d'aquests usuaris, l'operador ha confirmat que farà ajustaments econòmics a les properes factures. Segurament s'aplicaran descomptes proporcionals alhora que els serveis han estat inactius.
Aquesta compensació no es limitarà a casos aïllats, sinó que es durà a terme de manera generalitzada. Beneficiarà tots aquells que hagin patit interrupcions per causa de la DANA.
Així, Vodafone garanteix que cadascun dels seus abonats veurà reflectit en les properes factures una reducció corresponent als dies sense servei. S'espera que aquests descomptes comencin a aplicar-se en els rebuts següents Aquesta decisió ha estat ben rebuda com calia esperar.
Vodafone sobre el terreny: trucades i dades il·limitats
Vodafone ha implementat altres accions immediates per donar suport als afectats per la DANA. Des de l'inici de l'emergència, l'operador ha facilitat trucades i dades il·limitats perquè els clients es puguin comunicar sense restriccions. Aquest suport addicional permet que les persones es mantinguin connectades amb les famílies, els amics i els serveis d'emergència.
No només ha centrat els seus esforços en els usuaris residencials. També en negocis i empreses que depenen de la connexió per a la vostra activitat diària. A través de mesures especials, l'operador cerca ajudar aquests negocis a mantenir la seva operativitat enmig de la situació.
Per tal d'agilitzar la restauració dels serveis, Vodafone ha desplegat també equips de suport tècnic a les àrees més afectades. Porten treballant diversos dies per reparar les infraestructures danyades i recuperar la connectivitat de manera segura i eficient. Segons ha informat la companyia, els tècnics estan fent tot el possible per resoldre les incidències en el mínim temps possible.
Així mateix, Vodafone ha habilitat un servei d'atenció telefònica per informar els usuaris sobre el progrés en la restauració de la xarxa. Però també per resoldre dubtes i processar les incidències que es presenten a causa de la DANA.
Més notícies: