Fotomuntatge d'un Bonpreu amb un client enfadat
SOCIETAT

La queixa d'un client que avergonyeix Bonpreu i Esclat: «Tan miserables sou?»

Els supermercats Bonpreu i Esclat estan al punt de mira de diversos clients

Els supermercats de Bonpreu i Esclat tornen a estar al punt de mira. Això ja és una cosa recurrent. Doncs, la qualitat dels seus productes, preus o funcionament són alguns dels objectes de crítica.

És clar que no tots els supermercats són iguals. Cada consumidor té el seu supermercat favorit i fa la compra on se sent més còmode, encara que també es busquen molt els preus baixos. En aquesta nova crítica, queden lluny les queixes als preus i la qualitat dels seus productes.

Ara, un consumidors fidel s'ha queixat pel funcionament de les botigues.

"Tan miserables sou?"

La darrera queixa que ha rebut la cadena de supermercats està relacionada amb una promoció que està fent el supermercat. I és que, amb els teus tiquets de compra, pots aconseguir punts bescanviables per paelles. Per cada 10€ de compra reps un punt que pots anar acumulant per canviar per una paella quan reuneixis els necessaris.

En aquest cas, el client es queixa perquè es va gastar 12€ i el personal no li va voler donar el punt. I és que, segons explica, va pagar 10 € a través del que tenia acumulat a la targeta client i, la resta, en efectiu.

"Bonpreu i Esclat, he fet una compra de 12 euros, dels quals 10 els he pagat descanviant els punts acumulats a la targeta client, i els dos restants en efectiu. El personal em diu que no em poden donar punts per a la col·lecció de paelles perquè al tiquet posa 2 euros. Tan miserables sou?", ha indicat.

Un missatge al qual la cadena de supermercats ha respost per arribar a un acord amb el client. "Bon dia. T'informem que és important tenir un criteri homogeni per a tots els establiments Bonpreu i Esclat, i oferir als nostres clients una igualtat de condicions", han indicat.

"Respecte al lliurament de punts, el personal dels establiments tenen instruccions de fer lliurament d'un punt per cada 10€ de compra, sobre l'import total, tal com s'indica a les condicions de la promoció. En qualsevol cas, agrairíem que ens facilitessis la numeració de la targeta client", van finalitzar.

Finalment, després de realitzar les tasques pertinents, la cadena de supermercats va lliurar el punt al client. Li ho van donar en format digital, per la qual cosa si així ho requereix, l'usuari pot fer el traspàs a la recepció del supermercat.

Bonpreu i Esclat, al punt de mira

La realitat és que aquesta no és l'única queixa per la qual els seus clients han esclatat. Altres vegades, també han estat objecte de crítica els seus preus i la qualitat dels seus productes.

Com per exemple el formatge cadí, que va despertar polèmica per estar realitzat amb peix i crustacis.

Tot i ser objecte de crítica en diverses ocasions, són molts els catalans que són fidels al supermercat. Així, el pla d'expansió per Catalunya va vent en popa i, d'aquí a una mica, el supermercat obrirà més establiments.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: